Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Heb een irritant probleem , ik gebruik andere programma's om kaarten te flashen en die zien mijn com(2) poort wel. nou wil ik dreamup2.12 gebruiken, maar deze geeft mij niet de mogelijkheid om een com poort te selecteren, iemand dit ook tegengekomen ? ik gebruik winxp prof met alle updates. computer is een IBM met com poorten op het moeder board andere programma's zien de com poort wel.
Ome Merde Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 hmm, heel vreemd. als je seriëel kaarten kan beschrijven zou dreamup gewoon via de compoort moeten werken. wellicht zou je eens kunnen updaten naar 2.14b, da's de versie waarmee ik probleemloos seriëel met m'n dreambox kan connecten. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Ja en een van die andere porgramma's is waarschijnlijk een die de compoort vasthoudt, faxsoftware misschien? Let op faxmodem op com4 houdt com2 tegen.
Ome Merde Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 en com1 = com3 qua adressering. maar volgens mij zou ie um in dreamup gewoon moeten zijn, desnoods via een foutmelding : cannot open port o.i.d merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen