Ga naar inhoud


[Nokia] bdm interface


Gast

Aanbevolen berichten

Geachte techneuten.<P>Onlangs heb ik een bdm interface aangeschaft en ben ik ermee aan de slag<BR>gegaan. Alleen: het lukt niet. Als ik in het programma bdp 1.15 en bij<BR>tranxbdm 1.6 op connect druk, dan gaat de d-box uit en krijg ik een<BR>foutmelding. Alles heb ik gecontroleerd maar ik kan nergens een fout vinden.<BR>Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?<P>Bedankt<P>Maarten<P>ps Ik hoop dat ik de goede groep uitgekozen heb, anders mijn excuses<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo<P>Heb je de jumper wel op het 06 pootje gezet <BR>anders opent hij het niet.<BR>anders eerst de ontvanger uit programma starten poort config geen interlink of nul modem kabel gebruiken start de ontvanger klik op connect<P>Groetjes AVALON<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Avalon en andere lezers... Het is me diep in de nacht toch nog gelukt de fout te vinden en te verhelpen.... Het was de kabel die gaar was en nu buiten aan het wachten is op de komst van de vuilnisman...<P>Nu zijn er weer andere problemen opgedoken, maar die komen in een ander gedeelte van dit board.<P>Maarten<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...