Nuci Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Hoi, Heb vandaag drtic geinstalleerd op het originele dreamimage, het monsterimage van rudream en op peterpan. Op de peter pan installeert hij wel, maar loopt de box vast bij het starten van drtic in het plugin menu. Dit is al eerder aan bod geweest, zag ik in mijn zoektocht door de database van sat4all. Alleen bleek dat je toen een ander filetje moest gebruiken van dreambox.cz of een andere taal moest aankiezen van drtic 1.9. Bij mij werkt dit dus niet op de peterpan. In mijn flash staat het originele dreamimage, met dreamflash heb ik op m'n hdd het monsterimage en peterpan staan. Wie kan voor mij bevestigen of dit idd onmogelijk is, of dat er nog een truc voor is? gr nuci DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Nuci Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Geplaatst: 28 juni 2004 niemand? DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
rudrood Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Hi, Had hetzelfde probleem in PP image, ben nu maar weer terug bij rudream. Grt: Rudrood
Nuci Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Geplaatst: 29 juni 2004 mag ik, als niemand verder reageert, maar aannemen dat dit niet mogelijk is? gr nuci DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen