Gast Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Is dit omdat de kernel nog niet af is ? of mis ik echt een bestandje ?
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Hmmm....Ik zal vanavond even checken of ik het ook heb..
-paul- Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 mis je niet grabber.o ?? Die foutmelding stond er bij vorige versies altijd, en dat bestand kon je dan handmatig toevoegen.
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Citaat: mis je niet grabber.o ?? Die foutmelding stond er bij vorige versies altijd, en dat bestand kon je dan handmatig toevoegen. daar lijkt het inderdaad wel op .. maar gelukkig is die overal te vinden.
freaky Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 en helpt dat? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 dit bestand heb ik nu gedownload. in welke map moet deze terecht komen?
-paul- Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 weet ik helaas niet meer zo.. Kun je niks vinden als je op grabber.o zoekt op dit forum? Het is al eerder ter sprake geweest in ieder geval....
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 ik heb de zoekfunctie gebruikt. en het een en ander gevonden... het bestand zal in /var/bin moeten volgens de zoekfunctie dan met telnet insmod -f grabber.o doen en klaar // laat het nu niet zo simpel zijn als dat het hier staat.. met ftp dat bestand in /var/bin gezet. met ls gekeken of ie er idd staat. ja hij staat er. dan insmod in de map /var/bin gedaan.. en ja hoor een foutmelding heb diverse opties gebruikt insmod grabber.o insmod -f grabber.o helaas foutmelding of een foutmelding over de optie -1 of no suche file or directory en dan moet je dit telkens doen als je opnieuw ben opgestart met de db ... maar daar is wel een script voor te maken..
dAF2000 Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Ik weet niet of ik 't bij het goede eind heb, maar 1.08 gebruikt kernel 2.6 en daar moeten die insmod-dingen eindigen op .ko, geloof ik. grabber.o is dus vast voor de oude versies gemaakt.
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 De DBF-All-in-One regelt het allemaal voor je met een drukknop. Tenminste op de 7.4 op 8 heb ik het nog niet getest.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen