rai Geplaatst: 28 juni 2004 Geplaatst: 28 juni 2004 Ik heb even een SkyStar 2 PC kaart te leen. Nu zag ik dat deze kaart weet te melden dat de MTV kanalen ook in AC3 uitzenden. Als ik nu op m'n dreambox ga kijken, dan is er op die kanalen geen AC3 te vinden. Komt dit door mijn Ronaldd image, of zenden die MTV kanalen de AC3 puls zo raar uit dat de Dream dit niet automatisch weet te vinden. Ik heb dit zelfde verschijnsel bij EURO1080. Netjes in AC3 via de Skystar, maar PIDcode 101 komt niet boven water in de Dream.
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 dat kan je niet zien daar moet je een hd satontvanger voor hebben want dat getal staat voor de beeld lijnen en dat kan jou ontvanger niet aan het is een hd kanaal
Gast Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Ik denk niet dat de AC3 iets te maken heet met HDtv. Waarschijnlijk zal deze nieuwe norm wel automatisch in DD uitzenden, zou toch een minimum zijn, maar dat BEELD kan je niet aan met de huidige decoder. Wat mij betreft denk ik nog steeds dat enkel ProSieben in DD uitzend. Een jaar geleden waren er testen op C+ France maar die waren snel voorbij, was toen zeer netjes te ontvangen op mijn Xsat 410 dus zal de Dream dat ook wel kunnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen