Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Koan wordt niet linux en niet open source. en de realbox is een zeer onwaarschijnlijke concurrent van de dreambox.

Ik zou nu kopen want de 7000 is zometeen niet meer te krijgen en dan zit je met een nieuwe box waarvan niemand weet of die ok is en waarvoor je de eerste maanden niet zoveel software hoeft te verwachten.

--

HDTV? Met een PowerPC CPU? Dat zal nooit lukken.

Tox.

Geplaatst:

De triple dragon ondersteunt op dit moment alleen maar een hele hoop ellende.

De box werkt voor geen meter hoor ik van diverse betatesters.

Tox.

Geplaatst:

Met wat ik nu weet (of dat veel of weinig is, dat laat ik in het midden ) zou ik liever vandaag dan gisteren een Dreambox 7000 hebben aangeschaft.. als die andere komende ontvangers ten spijt LOL (hier geldt de wet van de grote getallen !) PS we hebben allemaal toch een videorec gehad ? nu is het de dvd brander of HD opname ..

dus mocht blijken dat na verloop van tijd er weer wat beters komt dan regelt zich dat vanzelf wel..

PS de stream opnemen van HDTV en dan afspelen op de pc moet dan toch wel lukken ?

maar 4 gig aan dvd opname is dan echt te krap bemeten ...

dat de box niet rechtstreeks HDTV kan weergeven was uiteraard al bekend ..

Maar de resultaten via opname en afspelen op de PC zijn helemaal toppie !!

Geplaatst:

Ze zijn zeer druk bezig met de laatste handelingen .De triple dragon ondersteund software matig zelf meer dan de dreambox .Bijvoorbeeld om een beamer in testellen .En Ze zijn eerlijk .Ze zeggen eerlijk wat ze voorloppig niet gaan ondersteunen bijv Handmatig pid instellen en dat de box niet voor feedhunters geschikt is .Maar dat kom later.Ze willen het een gebruiks vriendelijke ontvanger maken .Hardware matig is de box zeer uitvoerig getest.Na zeggen .Het is vaak uitgesteld door hardware fouten

vriendelijke groeten bbbb

Geplaatst:

Ben k met je eens .Ik denk en dat de concurenten het wel beter gaan doen dan dream multimedia .Want anders kunnen ze er beter niet mee beginnen .Want de dreambox en de komeende zijn zeer goed.Maar vergeet niet de triple dragon wordt gesteund en gemaakt door chaintec company .De software door Ulli en zijn team grote naam in de sateliet wereld op de forrum kom .Wordt zeer oen gesproken over de de terkortkomingen en dat vind ik een goed teken

vriendelijke groeten bbbb

Geplaatst:

Citaat:
De triple dragon ondersteund software matig zelf meer dan de dreambox .Bijvoorbeeld om een beamer in testellen

Dat is geen feature hoor. Dat is gewoon een menu waarmee je je SVIDEO uitgang appart kunt instellen. Ik heb liever dat de fabrikant zijn outputs goed configureerd. Daar heb je veel meer aan. Geen enkele consument is zelf in staat al die instellingen fatsoenlijk in te stellen want daar heb je dure meetapparatuur voor nodig. En als je dat dan al instelt, configureer je dat op de beeldgever zelf en niet op de bron.

Totale onzin zo'n menu dus.

Denk je er ook even aan dat het wel heel erg off-topic is om te gaan discussieren over een andere ontvanger in het dreambox forum?

Misschien kunnen we nu weer terug naar de oorspronkelijke vraag.

Tox.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen