Ga naar inhoud


[Nokia] Vraag Interface LT (Teebee)


Satlook

Aanbevolen berichten

Ik heb het interface voor de LT binnen gekregen.Ik weet alleen niet hoe ik het stekkertje er op moet prikken. Als ik de voorkant van de ontvanger naar me toe heb staan is het dan de kant van de bruine draad links of het stekkertje omkeren en de groene links? Voor een ieder die een antwoord heeft er zit een zwart stekkertje aan met 5 draaden Bruin, Rood ,Orange, Geel ,en Groen . Alvast bedankt : Arco.<P>------------------<BR>

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zitten er 1 of 2 ictjes op? Ik weet dat de printjes met 1 ictje vele malen beter werken! Morgen zal ik even voor je kijken, een kennis van me heeft ook zo'n koppeling. Werkt perfect, alleen niet te snel zappen! Weet je verder al hoe je je Nokia in moet stellen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit 1 IC op en 5kleine busjes. Ik weet wel hoe ik het menu in moet stellen van de nokia. Klopt het trouwens dat je de LT niet op autopeak mag staan?<P>------------------<BR>

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Type van jouw interface ken ik niet dus kleur van de draadjes zegt mij ook niets. Op <A HREF="http://www.setedit.onlinehome.de/ltrs232.jpg" TARGET=_blank>http://www.setedit.onlinehome.de/ltrs232.jpg</A> staat een plaatje hoe interface in te bouwen.<P>Weet je zeker / heb je nagevraagd of de interface te gebruiken is voor dvb2000 en lt8700 communicatie? Die van <A HREF="http://www.willem.org" TARGET=_blank>www.willem.org</A> werken dus niet.......<BR><P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er bij de plug toevallig een eentje (1)?<BR>De volgorde waarin je de draadjes beschrijft is toevallig(?) gelijk aan de weerstand-kleurcode tabel:<P>1 = bruin<BR>2 = rood<BR>3 = oranje<BR>4 = geel<BR>5 = groen<BR>6 = blauw<BR>7 = paars<BR>8 = grijs<BR>9 = wit <BR>0 = zwart<P>het is dus zeer waarschijn lijk dat de bruine pinnetje 1 is en de groene 5.<BR>Dit in het geval dat je moet gaan gokken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je mailtje wel al gelezen. Het schema was wel een uitkomst bedankt. Ik moest met de groene draad bij pin 1 beginnen.<BR>De LT staat hier nu lekker te draaien samen met de Nokia, het werkt perfect. Mischien voor somige mensen een beetje gedateerd maar ik heb de LT pas gekocht toen mijn oude analoge kapot ging. Verder iedereen nog bedankt voor de reacties.<BR> Arco.<P>------------------<BR>

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...