Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Hallo Ik heb een CAS2 Interface. Deze werkt. Ik heb heb getest met een Matrix die ik opnieuw beschreven heb. Echter met het bijschrijven een een BlackIce gaat niets. Ik krijg niet eens een connect met de kaart. De J-Card heb ik in de CAM zoals beschreven op de pagina van w.w.duw...ati.com. Helaas geen verbinden. Ik heb de J-Card in die CAM verschoven maar ook dan gebeurt er niets. Kan mij iemand een Tip geven?. Kan het zijn dat de J-Card defect is? Kan ik deze testen? Ik vind het een SHIT constructie. Had de ontwerper niet een normale volle ISO Print kunnen gebruiken i.p.v. zo'n miniprintje dat je moet verschuiven. Die hebben daar op de verkeerde manier gespaart. Overigens. Ik heb de CAS2 zowel getest met Win98 alsook Windows XP, met beide hetzelfde resultaat. mvg Gerard
Xander4 Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Hoi Gerard, Tip!!!! meet de J card even door met een ohm meter, misschien is er een contact niet goed. Anders kun je nog iets van de J card afvijlen ( zie site duo**) Zelf had ik ook dit probleen met mijn ice crypt red. Achteraf bleek de cas2 niet goed te zijn. ( heb hem nieuw gekocht, dus dat zegt ook niet alles). suc6 groet Xander VU Ultimo VTI. Triax 88 met vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5. Leer van gisteren, leef vandaag en droom van morgen!
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 druk eens goed op de cam, dan heb je waarschijnlijk wel verbinding. Hier tenminste wel.
Josje01 Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Hallo, de eerste keer reageerde ik hetzelfde als jij! Maar als je eenmaal door hebt hoe het moet , gaat het bijna vanzelf. De J-Card links schuin erin naar rechts schuiven dit zonder dat er spanning op de Cas2 staat.Eenmaal rechts aangekomen een beetje schuin houden en dat de stroom erop connect drukken en milimetertjes bewegen , heb hier al tig cammetjes gedaan , zowel ice als zeta en Joker. Greetz:josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 bedankt voor de tip, alles werk. Echter ik weet niet wat ik nu meer ontvang! Ik heb de ICE_BLUE_090_augosto geladen. In het menu van mijn Echostar DVR7000 zie ik alle CAM-menus. Welke zenders zou ik nu extra kunnen ontvangen als ik geen kaart in de CAM stop. Full-X1 en X2 alsook Free X-TV werken niet. Don't Panic werkt wel. Is dit te danken aan een programmeer fout van mij? mvg Gerard
Fredo Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 er zijn meer files probeer een ander ik heb er vanavond nog een gemaakt met fullx die werkte prima Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen