Gast Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 Ik ben 3 maanden niet echt actief met de dream geweest, alleen standaard FTA kanalen gekeken. ik heb nu weer tijd en dacht ik kijk weer eens. Ik heb echter totaal geen idee waar ik moet beginnen... wat zijn de laatste cams ? wat zijn de beste images ? heb altijd ronald gebruikt, maar die is al een tijd niet bijgewerkt.. kortom wie geeft me tips om snel deze enorme berichten stroom in begrijp bare banen te leiden.... Grtz Bart
Henksat Geplaatst: 29 juni 2004 Geplaatst: 29 juni 2004 1 optie: Zet de Pli-image van 1506 erin, pas de rsakeylist en keylist aan in de map var/scce,kies als emu newcamd en alles wat te zien is zie je dan ook. Zoals ik zeg, dit is 1 optie, er zijn er meer. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Ome Merde Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 als je 3 maanden niet actief bent geweest zal je toch echt even moeten bijlezen. de keuze image/emu is persoonlijk dus waar je voorheen goede ervaringen mee had, zou ik weer gebruiken. de zaak multibootable maken kan natuurlijk ook nog. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten