Ga naar inhoud


[Nokia 9500] ci's in nokia 9200/9500


Gast

Aanbevolen berichten

hi,<BR>ik heb van mister X gehoord dat er perso(o)n(en)bezig zijn met het bouwen van een hardware printje waardoor we een ci in een nokia 9200/9500 zouden kunnen steken.<BR>het zou dan in feite een 9600 zijn.weet iemand hier meer over of heeft iemand hier al een prototype van gezien?is het eigenlijk wel mogelijk?graag reactie's<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor zover ik weet is het technisch niet mogelijk daar zich de benodigde hardware voor aansturing niet in de 9200/9500 bevindt en ook technisch niet te realiseren is.<BR>Ik weet het niet 100% zeker maar wel 95% smile.gifsmile.gif <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb laats ook van iemand te horen gekregen, dat je in de 9500/9200 een aanpassing kan maken, en dit in combinatie met software het dus wel mogelijk is om een ci te creeren.<BR>deze persoon vertelde me dat dit pas uitvoerbaar word wanneer c+ niet meer in irdeto uitzend.<BR>dan pas zou het voor die persoon fincieel aantrekkelijk worden om de nokia's om te bouwen.<BR>puur commercieel ingesteld dus! hij wilde er verder weinig over kwijt??<BR>ik ga er wel vanuit, dat deze persoon de waarheid spreekt.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...