Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia9500


Gast Stallion45

Aanbevolen berichten

Mede strijders<P>Is het echt verleden tijd<P>of beter nog de stenentijdperk aangebroken<BR>voor de 9500<P>Er wordt zo weinig actiefiteit gemeld<BR>En dit terwijl het een wereld no 1 ontvanger is.<BR>Zijn er nog actieve mensen die iets pretigs kunnen mede delen.<BR>Of moet ik ook naar een andere ontvanger gaan kijken.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou Madarbaks, de ultime uitdaging voor een 9500 weet ik nog wel te bedenken.<P>Ik heb verschillende malen een vraag gesteld over de free-irdeto soft die links en rechts op het net te vinden zijn.<P>Het probleem ofwel het verschil tussen de uitvoering met ingebakken keys werkt prima.<BR>Zodra ik de free-irdeto soft/uitvoering gebruik met programmeerbare en/of in te geven keys gebruik, krijg ik mijn 9500 niet aan de praat. Weet jij raad ??????????<P>Zo zie je deze wereldse en voor mijn nog steeds nummero uno heeft en kent nog vele geheimen die volgens mij op te lossen zijn met gezamelijke inspanning.<BR>Tot horens<P>Ps ik heb het dus niet over Free CI soft.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by madarbaks:<BR><B>Mede strijders<P>Is het echt verleden tijd<P><knip de rest<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>op <A HREF="http://www.dvb2k.de/" TARGET=_blank>http://www.dvb2k.de/</A> is nog een board aktief. Uli H. zelf doet van alles maar blijkbaar niets meer aan deze hobby. <P>De EMU versies hebben niets met dvb2000 ontwikkeling van doen. Hooguit was het de aanleiding voor Uli om eindelijk met dvb2000 te kunnen stoppen.....<P>Het idee dat de Humax nu al DE opvolger is, is nog steeds lachwekkend. Alléén de geweldige bioritme optie is handig om te bepalen wanneer de kans het grootst is dat kaart door C+ uitgezet wordt smile.gif<BR> <P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je weet is het DVB2000 project stopgezet.<P>Een goede opvolger is de Humax waar hier op dit board veel over geproken wordt en waar men ook druk mee bezig is.......<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...