Ga naar inhoud


[Nokia] HELP! DVB2000emu werkt niet!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb al eerder rondgekeken en geinformeerd op dit board, wie weet wat meer over de Emu soft in 9200/9500.<BR>Ik heb draaiend de emu-soft in de uitvoering zonder programmeerbare keys, maar hiervan werkt RTL 4/5 niet.<BR>Ik krijg totaal ...NIET... draaiend een van de diverse verschenen Emu-softs met programmeerbare en/of in te geven keys.<BR>Wie weet wat meer over het geheugen, men adviseert 1-3Mb flashRam maar hoe deze moeten zijn geconfigureerd in de Nokia is mij nog niet geheel duidelijk, dus 1x 800 of 1x 800/1x 400 of 2x 400 of 2x 800 .....Kortom wie weet hierover meer en/of heeft een bepaalde configuratie met de Emu-soft en programmeerbare keys ...DRAAIEND... en kan mij de juiste hint geven ????? <BR>WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?<P>Ik heb een MM9200S met 1mb geheugen in een AMD800 chip.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Walls gelieve elke vraag maar een keer te posten in het vervolg en niet in verschillende forums...<P>Zonde van het dataverkeer dat hier weer verloren is gegaan frown.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Walls,<P>Ik heb hierover al diverse malen vragen gesteld, ook ik weet de DVB2000 cardemulator niet aan de praat te krijgen.<BR>Mijn laatste keer dateert van enkele dagen terug, de responce hierop geeft aan dat NIEMAND maar ook NIEMAND op dit board hiermee resultaten heeft geboekt.<BR>Sla (Lees) het er allemaal nog eens op na, enkel reacties zoals dat Uli is gestopt, maar dat is enkel jammer maar vooral al lang bekend.<BR>-------------------------------------------<BR>Dit was posted 23 August 2000 13:37<BR> <BR>Nou Madarbaks, de ultime uitdaging voor een 9500 weet ik nog wel te bedenken.<BR>Ik heb verschillende malen een vraag gesteld over de DVB2000 card-EMU soft die links en rechts op het net te vinden zijn.<P>Het probleem ofwel het verschil tussen de uitvoering met ingebakken keys werkt prima.<BR>Zodra ik de EMU-irdeto soft/uitvoering gebruik met programmeerbare en/of in te geven keys gebruik, krijg ik mijn 9500 niet aan de praat. Weet jij raad ??????????<P>Zo zie je deze wereldse en voor mijn nog steeds nummero uno heeft en kent nog vele geheimen die volgens mij op te lossen zijn met gezamelijke inspanning.<BR>Tot horens<P>Ps ik heb het dus niet over Free CI soft.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...