Gast Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 wie heeft al een titanium card in een ascom geprobeert werkt dit? ben het al een tijdje aan het proberen maar wil niet
Tonskidutch Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 dan zal het ook niet gaan lukken denk ik zo als je der al een tijd mee bezig bent.. hoe weet je dat die asscom ueberhaupt een dergelijke kaart herkent...? is het een seca kaart is het een conax kaart is het een allcam xin1 kaart als de asscom seca2 originele aankan zal die de seca tita ook kunnen... alle andere is afhankelijk van een flitsende patch voor asscom... weet niet of die er is voor asscom cheers Get Back The Beatles
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 bedankt voor je reactie de asscom pakt seca twee en seca 1 fun en gold card ik kan aleen geen werkende files voor de titanium card vinden en het is geen allcam maar alleen seca de funfiles voor de allcam pakt hij wel .
Tonskidutch Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 op dit moment is alles van seca2 dicht genageld en gepopt behalve de officiele canal digitaal kaartjes ( die we allemaal officieel hebben, natuurlijk../ tenminste ik wel ) de successen verkregen door experimentele studies jongstleden waren zodanig dat de seca2 zenders in het zuiden nu hun strategien hebben gewijzigd.. en weer hulpmiddelen (nanoos) hebben zitten zoeken en toegepast opdat de experimenten van menig een geen succes heeft cheers Get Back The Beatles
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 oke dan weet ik dat het niet aan mij ligt bedankt voor de informatie
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 hoi ,,,momenteel is het sky pakket op hotbird met tita open, heb het ff geprobeerd met een aston xena 1700 (embedded aston crypt) werkt goed......met tita kaartje groetjes..........
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 he hardstikke fijn ik ga meteen naar een werkend file zoeken bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen