Gast Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Hallo, Na vele problemen probeer ik nu de nieuwste Hydra er op te zetten,maar db start niet meer op.Ik denk dat flash te vol is en daarom met Dreamup erase img gedaan. Moet ik nu eerst de originele img er in zetten en daarna de Hydra? Kan ik originele dan in flash en Hydra op hdd zetten,zodat flash niet zo snel vol is? Ik heb al volop met zoekfunktie gezocht, maar als ik daar erase img oid invul, dan krijg ik een oneindige rij antwoorden. Alvast bedankt voor de moeite gr Gerardo
droopy Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Je kunt gewoon de image plaatsen die je wilt installeren Succes
droopy Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Nogmaals als je de originele in flash zet dien je wel dreamflash te installeren als je een andere image op de hdd wilt installeren. Zo doe ik het tenminste Succes
Gast Geplaatst: 30 juni 2004 Geplaatst: 30 juni 2004 Ik heb nu erase image gedaan en daarna met dreamup de hydra erop,maar als ik reboot wil doen dan lukt dat niet.Soms komt logo niet op tv,soms wel,maar ik kan niet flash erase met li boven knop en op ab reageert hij niet. Wel blijf ik dream logo op lcd scherm zien(kan dat wel na erase img?) gr Gerardo
Puch Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 Begin eens compleet opnieuw. Flash er de erase file in ipv via dreamup te erasen. Die erase file vind je bij sjerom. Hier staat uitgelegd hoe je tewerk gaat. Als voorbeeld staat een ronald image, maar dat is net hetzelfde met hydra. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen