Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 hallo als ik de handleiding volg bij "sjerom" voer ik dus in telnet ip dreambox, bij login zet ik neer root,en als ik dan naar wachtwoord ga kan ik niks invoeren. wat moet ik hier neerzetten en/of wie weet wat ik misschien fout doe? bvd gr. Rene
uniden Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 bij het wachtwoord zie je niks dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 nee, maar hier kom ik niet verder? als ik enter dan zegt dan geeft ie aan login incorrect. wat moet ik hier dan doen? gr. Rene
uniden Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 wat voor IMG heb je erin zitten? dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 hoi ik draai op de img van ronaldd, overigens zeer tevreden over. gr. rene
Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 je moet gewoon dreambox invoeren en daarna op enter drukken.Je ziet niks staan maar hij doet het wel. gr birddog
Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 Je kan je wachtwoord niet zien als je die aan het intypen bent. Gewoon "dreambox" invoeren en dan enter. (ja idd, wat vogelhond zegt).
Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 bedankt voor jullie hulp,zo kan ik inderdaad weer verder. gr. rene
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen