Ga naar inhoud

[Nokia] Kan DVB 1819 zonder problemen in de ontvanger gezet worden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment heb ik de versie van Uli in mijn ontvanger zitten.<P>Kan ik nieuwe versies van Sandra zonder problemen in mijn ontvanger zetten of is dit onbetrouwbaar?<P>Het werkt nu perfect dus ik ga niet zomaar iets uitproberen.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Geplaatst:

Ik heb dit geprobeerd via serial op mijn mm9200 maar krijg na step 1 van 7 een error en krijg de update er niet in...<BR>Dus gewoon maar bij de oude blijven?<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Serial uploading geeft bij geen probleem, maar ook deze versie heeft de audiobug, net als de voorgaande versies 181.5 t/m 181.9.<BR>Sommige mensen (recievers) lijken hier geen last van te hebben. Ik ben dus weer terug naar m'n vertrouwde 180.9.

Geplaatst:

Zet eens audio track aan (menu-9-A-9-B)<P>Heb er hier geen last meer mee.<P>Grtz. Kees.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by satshow:<BR><B>Het werkt nu perfect dus ik ga niet zomaar iets uitproberen.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Je kunt altijd weer terug dus je bent wel een rund wanneer je niet met dvb2000 stunt wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Dan zal ik het maar eens proberen.<P>Thanks!<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Geplaatst:

Welk programma is nu het beste voor de serial update van DVB2000? Ik gebruik DVB2000 settings editor maar zodra ik probeer om de funcie upgrade firmware blijf ik na stap 1 op 7 hangen en krijg ik een compressie foutmelding, dit ook geprobeerd bij de aller nieuwste van Sandra...<BR>Iemand een idee?<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

de Nokia serial loader werkt het meest betrouwbaar. Zit ook goede helpfile in die je gewoon 100% moet opvolgen wink.gif<P>Om één of andere reden kun je die utility nogal lastig bij Nokia zelf downen. Gelukkig op onder andere <A HREF="http://sat-digital-tv.provider.pl/stuff/rest/nds12.zip" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.provider.pl/stuff/rest/nds12.zip</A> zonder problemen...<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.