Gast Geplaatst: 1 juli 2004 Geplaatst: 1 juli 2004 ik heb een blue zetacam met daarop fullx1 en fullx 2 voor een periode van een jaar. het probleem wat zich voordoet is dat het beeld van fullx 1 en fullx2 naar een tijdje stil blijven staan, ik moet dan eerst naar een ander kanaal en dan weer terug, en dan heb ik voor ongeveer tien minuten weer beeld. dit gebeurd op alle twee ontvangers(samsung spvr 801 ci en winstec rds 2000 ci) Het maakt ook niet uit in welk slot ik hem doe. Ook heb ik al een nieuwe zenderscan gedaan, maar dit maakt geen verschil. Eerst had ik een blue ice crypt module met de dumpfile full x erop, hier had ik ook last van het bevriezen van het beeld het ligt hem dus niet aan de module, alle andere kanalen werkten wel goed. mijn vraag is de volgende: zijn er meer mensen die hier last van hebben en weet iemand wat ik kan doen om stabiel beeld te krijgen op deze twee zenders.
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 helaas kan ik geen antwoord geven op jouw vraag bij gebrek aan deze kennis. maar ik heb wel een vraagje voor jouw als blue zetacam gebruiken: kan je hiermee net zoals net de gele zetacam(met prog 0,77 erop)ook funcards gebruiken voor ned. zenders?
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Geplaatst: 2 juli 2004 hallo doedel, ik kan geen antwoord geven op jouw vraag, ik heb hem pas en er zit nog de orginele software op. ik heb ook een blue ice crypt module geladen met de dumpfile full x en hier werkt de funkaart wel goed op. misschien is er iemand anders die jouw vraag kan beantwoorden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen