Ga naar inhoud


[Nokia] scsi cd rom


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil aan mijn nokkio met dvb 2000 een cd-rom monteren, ik weet echter weinig ofwel niets van skoezie. Wie kan mij hier enkele goede tips geven. Bijv: wat voor aansluiting zit achter op de 9500 (ultra wide??? huh!). welke nieuw verkrijgbare scsi cd rom wordt ondersteund door dvb2000, welke scsi kabel, welke controller?. Ik wil dus vcd afspelen op mijn nokia!. <P>O ja dat hd recording is ook wel interresant, hierover wil ik ook nog info aub<BR>hiervoor wil ik de mpeg-o-maniacs aanspreken.<BR>Is de file die je "record" mpeg2, dus SVCD compatible, kun je ook mpeg1 recorden (je kunt deze volgens mij dus wel afspelen).<P>Wel een bult vragen natuurlijk i'm sorry<BR>alvast bedankt...<P>------------------<BR>hack the planet.........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Opnemen en afspelen kan alleen via PC met bijvoorbeeld videograbber of Stream reader<P>En losse cd-rom aan je nokia heb je niet zo veel aan (alleen audio geloof ik)<P>Grtz. Kees.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Keesie ik denk dat je dan ook gewoon VCD's kunt afspelen. Zal zo eens testen of het kan werken wink.gif<P>VCD's afspelen kan ook. Ik heb geen perfecte VCD om het te testen. Met een zelfgebrande lukte het goed. Ik geloof wel dat er een maximum bitrate is die je via SCSI kunt afspelen waarbij beperking in de nokia (of dvb2000) zit.<BR> <p>[This message has been edited by Bart (edited 07 October 2000).]

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...