Ga naar inhoud


[Nokia] cd's


RobinHood

Aanbevolen berichten

Volgens mij zenden de cd's met minder kanalen uit.<BR>en enkele duizende guldens zijn overdreven.<BR>Want je kunt al een Dbox 2 koppen vanaf 700DM.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


oh, nou ik ga nog wel even verder vissen.<BR>Toch wel vreemd dat van de ene kanaal 2 of 3 werken en van de andere 3 of 4. Dit wisselt ook nog per week; ik bedoel, er zit geen regelmaat in.<BR>Ik ken overigens de dbox2 niet. Weet wel dat prem nu 9800 levert voor premabo's.<BR>Maar jij weet het denk ik beter, volgens mij woon je over de streep, of niet?<BR>groeten, oet grunn.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt maar de dbox 2 is niet zo goed als de Dbox1{nokia9500s}<BR>en wat je zecht met de 9800 klopt niet want prem heeft geen CI zoals ik weet.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er meer mensen die veel cinedomes missen?? Van cd 1 werken er bv soms maar 2.<BR>Heb al wel gezocht naar andere freq. maar niets anders gevonden.<BR>Verder vertelde iemand dat er bij onze oosterburen enkele duizenden (marken ) voor een 9500 wordt geboden. Gerucht of waarheid??<BR>Zou natuurlijk alles te maken kunnen hebben met het niet te verkrijgen zijn van de se ci's.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Cinedrom, werken niet alle kanalen, zijn niet altijd online, afhankelijk van de tijd van de dag schakelen ze wel eens een aantal uit. b.v.b. Cinedrom 2A werkt niet maar 2D wel en een andere keer weer andersom.<BR>Gewoon nieuwe setting downloaden en mocht je het teken "?" krijgen dan is er tijdelijk geen feed.<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...