Ga naar inhoud


Ronald emu: emu_rel108_040702.img


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik het zo mag vragen maar ik vind het het niet waard om een abbo te nemen alleen om de MotoGP met NL commetnaar te zien ipv Duits.

 

Ik heb deze ronaldd image draaien, een fta kaartje van canal+ naast de db liggen (schijnt niet meer nodig te zijn met dit image?) en zie dus alleen eurosport in duits oid.

 

kan iemand mij vertellen hoe ik het nl-kanaal ook kan zien of evt alleen de audio bij een ander eurosport kanaal.

 

ik heb wel een beetje haast morgen weer een race en ze worden steeds spannender...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 314
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Bedankt voor je snelle reactie, maar als ik hem uitschakel en daarna weer aanzet blijft het eerste opstartscherm staan?

Hoe kan dit? en wat kan ik er aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Satkieker!

 

Kan ik die Scam (20-07) in mijn DB krijgen door vanuit mijn Setup plugin menu (Install software needs internet) deze te installeren en zet hij hem dan in de juiste map in mijn DB op de HDD?

want hij kon volgens Ronaldd niet meer op de Flash?

Hoe moet ik dit zien?

Of kan ik het beter ergens downloaden, en dan m.b.v. WS_FTP in de juiste map (temp heb ik begrepen) en dan handmatig installeren (vanuit mijn DB)?

Weet iemand trouwens waar ik een mooie WS_FTP vandaan kan halen?

 

 

Wat is wijsheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo all

 

er is weer een nieuwe newcamd v5.11 uit maar ik krijg hem niet aan de gang

is er al iemand die er alles mee los heeft

zo ja wat moet je doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nog bug in de timer gevonden: Als de dreambox via de timer opneemt, schakelt hij over op de 'default' zender als je hem aanzet met de afstandbediening, ook al is dat een zender op een andere transponder. Hij gaat vrolijk verder met opnemen, maar dan wel op de verkeerde zender. Als je probeert te zappen laat hij wel alleen de zenders op dezelfde transponder zien waar de opname werd gestart. Dat werkt dus wel, maar het kwaad is dan al geschied. Wat me opvalt ten opzichte van de vorige versie is dat bij het begin van de timeropname de dreambox 'uit' blijft, er is niks te zien dat hij aan het opnemen is, het display blijft donker met de klok erop. Bij de vorige versie sprong de dreambox 'aan' bij het begin van de opname.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Inderdaad worden met de dvb-stream ook ondertitels uitgezonden. Volgens mij is Peter Pan het enige image wat deze ondertitels weer kan geven, je kunt de ondertitel taal instellen met System Settings - Language Preferences - Subtitle language. Bij o.a. BBC News 24 is dan een Engelse ondertiteling te zien.


is dit wat voor het ronaldd image, lijkt mij wel handig of gebruik je dit nooit als je het hebt??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook met de Ronaldd Image. Alleen vond ik dat m'n box nog al traag werd bij het omschakelen. Bij idere zap actie gaat hij kijken of er ondertitel bij zit. Zelf zou ik liever hebben dat ik het per zender zelf aan kan zetten of dat je het voor bepaalde zenders als voorkeur erbij kan zetten. Net zoals je kan kiezen welke oudio taal je wil gebruiken. De ondertitel manier zoals Dream het heeft geimplementeerd voor Extreme Sports op 15W is het mooste. Prachtige letters en je kan het zelf aanzetten. Alleen jammer dat dit nu weer nit werkt op alle zenders die ondertitel uitzenden. Maar misschien komt dit nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen kaartje in de db, deze image met een flash erase in de db gezet daarna de nieuwste joske lijst erin gezet. nu nog de newcamd5.10 erbij gezet met een hele lap tekst over nagrarom files oid en dat er een aantal missen.

 

Het resultaat tot nu is dat ik alleen de fta zenders kan zien, inderdaad zoals het hoort.

Ik heb al een s*ftam.k*y van een kaartjesmanie intsjechie gehaald en met dcc middels ftp in de var/keys gezet maar ik zie niks meer dan eerst.

 

Wie wil mij helpen om iets meer te bereiken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...