Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Ik weet niet of ik het zo mag vragen maar ik vind het het niet waard om een abbo te nemen alleen om de MotoGP met NL commetnaar te zien ipv Duits. Ik heb deze ronaldd image draaien, een fta kaartje van canal+ naast de db liggen (schijnt niet meer nodig te zijn met dit image?) en zie dus alleen eurosport in duits oid. kan iemand mij vertellen hoe ik het nl-kanaal ook kan zien of evt alleen de audio bij een ander eurosport kanaal. ik heb wel een beetje haast morgen weer een race en ze worden steeds spannender...
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 Ronaldd, Ondersteund deze image de Org. Seca 2 kaart van C+? Bij mij werkt deze niet! Misschien iets aan passen in het menu ofzo?
rai Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 Ja, die werkt zonder probleem. Kies als EMU NEWCAMD_CS of SCAM_CS. Kaart moet wel in de box zitten voor je hem aanzet. EN de chip moet naar beneden. Bij voorkeur in het onderste kaartslot.
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 Bedankt voor je snelle reactie, maar als ik hem uitschakel en daarna weer aanzet blijft het eerste opstartscherm staan? Hoe kan dit? en wat kan ik er aan doen?
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 Als ik een tijdje de stroom eraf laat en daarna met de aan/uit knop op de DB hem aanzet gaat hij wel weer door?
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 Hallo, Satkieker! Kan ik die Scam (20-07) in mijn DB krijgen door vanuit mijn Setup plugin menu (Install software needs internet) deze te installeren en zet hij hem dan in de juiste map in mijn DB op de HDD? want hij kon volgens Ronaldd niet meer op de Flash? Hoe moet ik dit zien? Of kan ik het beter ergens downloaden, en dan m.b.v. WS_FTP in de juiste map (temp heb ik begrepen) en dan handmatig installeren (vanuit mijn DB)? Weet iemand trouwens waar ik een mooie WS_FTP vandaan kan halen? Wat is wijsheid?
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 is het mogelijk om een emu aan een bouquet te binden en hoe doe je dat
M€®LïÑ Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 films opnemen met de timer lukt niet. Beeld blijft na 3 seconden hangen, dit heb ik getest op rood en blauw (Gbox1_cs & newcamd_cs). Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Smartcard onder 1.08 werkt niet goed van met interne reader en CANAL+ seca kaart, je moet terug naar V1.07. CI weet ik niet Zie hier ook
Gast Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 hallo all er is weer een nieuwe newcamd v5.11 uit maar ik krijg hem niet aan de gang is er al iemand die er alles mee los heeft zo ja wat moet je doen
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Ik heb een nog bug in de timer gevonden: Als de dreambox via de timer opneemt, schakelt hij over op de 'default' zender als je hem aanzet met de afstandbediening, ook al is dat een zender op een andere transponder. Hij gaat vrolijk verder met opnemen, maar dan wel op de verkeerde zender. Als je probeert te zappen laat hij wel alleen de zenders op dezelfde transponder zien waar de opname werd gestart. Dat werkt dus wel, maar het kwaad is dan al geschied. Wat me opvalt ten opzichte van de vorige versie is dat bij het begin van de timeropname de dreambox 'uit' blijft, er is niks te zien dat hij aan het opnemen is, het display blijft donker met de klok erop. Bij de vorige versie sprong de dreambox 'aan' bij het begin van de opname.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 Citaat: Inderdaad worden met de dvb-stream ook ondertitels uitgezonden. Volgens mij is Peter Pan het enige image wat deze ondertitels weer kan geven, je kunt de ondertitel taal instellen met System Settings - Language Preferences - Subtitle language. Bij o.a. BBC News 24 is dan een Engelse ondertiteling te zien. is dit wat voor het ronaldd image, lijkt mij wel handig of gebruik je dit nooit als je het hebt??
rai Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 Kan ook met de Ronaldd Image. Alleen vond ik dat m'n box nog al traag werd bij het omschakelen. Bij idere zap actie gaat hij kijken of er ondertitel bij zit. Zelf zou ik liever hebben dat ik het per zender zelf aan kan zetten of dat je het voor bepaalde zenders als voorkeur erbij kan zetten. Net zoals je kan kiezen welke oudio taal je wil gebruiken. De ondertitel manier zoals Dream het heeft geimplementeerd voor Extreme Sports op 15W is het mooste. Prachtige letters en je kan het zelf aanzetten. Alleen jammer dat dit nu weer nit werkt op alle zenders die ondertitel uitzenden. Maar misschien komt dit nog.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 oke dan is dat gewoon even afwachten, als het zo is wat jij zegt is dat ook niks. het snelle zappen gaat toch voor!!
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb geen kaartje in de db, deze image met een flash erase in de db gezet daarna de nieuwste joske lijst erin gezet. nu nog de newcamd5.10 erbij gezet met een hele lap tekst over nagrarom files oid en dat er een aantal missen. Het resultaat tot nu is dat ik alleen de fta zenders kan zien, inderdaad zoals het hoort. Ik heb al een s*ftam.k*y van een kaartjesmanie intsjechie gehaald en met dcc middels ftp in de var/keys gezet maar ik zie niks meer dan eerst. Wie wil mij helpen om iets meer te bereiken??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen