Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Ik heb een scsi kabel nodig (PC --> nokia), waar kan ik deze kopen? (omgeving Neede/ Borculo). Of een internet adresje. Thankz alvast.<P>------------------<BR>hack the planet.........
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 in elke redelijke computershop ,zou je die kabel zo kunnen kopen..<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 oktober 2000 Geplaatst: 13 oktober 2000 Als ik me niet vergis zit er in die omgeving een hele grote zaak aan de windmolenweg.<BR>Die kunnen je vast wel verder helpen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 <BR>Je moet een 50 pins SCSI kabel hebben met aan de ene kant een vrouwtje en aan de anderekant een mannetje.<P>Is overigens een dure grap. Heb iets onder de 80 gulden betaald voor een kabel van 1.80 M. Bij de bekende computerzaken was de kabel niet te krijgen. Kon hem uiteindelijk in Den Haag krijgen bij Stuut & Bruin (Bekende electronika onderdelen zaak).<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 oktober 2000 Geplaatst: 15 oktober 2000 OK welke kabel moet ik hebben?, ik heb op de ***geen-reclame*** site gekeken. Er staan hier diverse kabels te koop. Op mijn scsi kaart zit exact dezelfde connector als op de nokia. Alvast bedankt. <P>------------------<BR>hack the planet.........
MTB Geplaatst: 17 oktober 2000 Geplaatst: 17 oktober 2000 Ik heb bij een electronica zaakje in Zwolle maar f 40,- voor zo'n kabel betaald incl hulpstukje om hem naar buiten te brengen<P>MTB<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten