Ga naar inhoud


[Nokia] GOED NIEUWS DVD2000


Unetwork

Aanbevolen berichten

Eindelijk toch gelukt om de nieuwste versie van DVD2000 op mijn MM9200 te krijgen van Sandra en wat verbaasd mij? Zap nu al 3 dagen van pakket naar pakket en van de ene sat naar de andere maar mijn geluid blijft goed!!! Ook lijkt de tijd om van kanaal te wisselen ook nog korter te zijn.<BR>Ik verbaas mij dat ik in 3 dagen NIET EEN KEER een cold-reboot heb moeten toepassen!<BR>Ik zou Sandra willen voordragen voor de NOBEL prijs van sat4all!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik krijg de hele tijd problemen als ik de update van Sandra in mijn ontvanger (nm 9500) probeer te krijgen dan krijg ik een error en blijft alles hangen<BR>Dan moet ik de stekker uit de ontvanger trekken om alles weer opnieuwe te proberen<P>Ik gebruik DVBEDIT<P>Wie kent dit probleem nog meer of heeft de oplossing???<P>Mail me dan even<P>ALVAST BEDANKT!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Een tijd terug heb ik ergens op een duits board gelezen dat de 1e upload van Sandra's software het beste kan via de BDM-interface omdat de settings afwijken van de Uli-Dvb2000-software. Zelf gebruik ik Sandra's patch (nog) niet!<P><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen problemen mee gehad, ik gebruik zelf ook dvbedit5-6.<BR>Misschien heb je een oudere versie van dvbedit waardoor het niet werkt.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb problemen om een d-box of 9500 of 9200<BR>aan mijn computer te koppelen.<P>Als Ik een reciever wil aan koppelen aan mijn pc lukt meer niet dan wel.<BR>Zowel SCSI als SERIEL geeft problemen.<BR>De Software vind de Mediamaster gewoon niet.<BR>Als In Windows Systeem ga kijken, zijn er geen conflicten te zien. Alles op mijn computer lijkt nochthans OK.<P>Wie weet raad?<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet er op letten dat de boutrate goed staat anders kun je het vergeten kun je zowel bij de ontvanger als in de software instellen voor het laden van nieuwe firmware werkt nokia serial download het beste<BR>ook sandra gaat bij mij als een speer erin<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pietje puk:<BR>Welke DVB2K had je er eerst in staan?<BR>De latere versies werken qua updaten alleen goed met de latere versies van DVBEdit.<BR>Hetzelfde geldt andersom.<BR>Dat betekent dus dat je of een oude versie van DVBEdit moet proberen, of juist een nieuwe versie.<BR>De oude versies zijn die van 4.x of lager en de nieuwe >5.beta1.<BR>Dat alles heeft te maken met de hoeveelheid geheugen die DVBEdit reserveert voor de nieuwe firmware en de settings.<BR>De latere firmware versies hebben namelijk meer ruimte nodig.<BR>Hoe dat met de sandra files zit weet ik niet, want dat is een gepatchte file, die kan gebaseerd zijn op een oudere DVB2K file.<BR>Wel weet ik dat het niets met de X-files te maken heeft. laugh.gif<P>@Harald:<P>Probeer bij SCSI eens de computer op te starten NADAT je de box eraan gehangen en ingeschakeld hebt (als je dat nog niet geprobeert hebt).<BR>Dan gaat windows op zoek naar SCSI devices, en vindt hem waarschijlijk wel.<BR>De programma's die daarna gestart worden vinden hem dan ook.<BR>Je kunt ook even kijken of je box nog dezelfde ID heeft, deze is standaard 3.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,<BR>mij is het ook gelukt om de nieuwe versie van sandra erop te zetten met het programma dvbedit 5en6 zoals satwatcher vermeld en om eerlijk te zijn alles werkt perfect.<BR>deze files heb ik opgeladen via mijn seriele kabel en wat blijkt er zijn geen bugs te vinden ,wel moet je voor de veiligheid een nieuwe settings lijst inladen (de oude zou ook nog werken hoor).<BR>plus je hebt nieuwe mogelijkheden met dvb1.82.0.<BR>dus laat me zeggen veel suc6<P>------------------<BR>codeman2001

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan natuurlijk 2 versies van DVB Edit de enige goede versie is 1,9 MB dat is dan ook de enige versie waarbij het upgraden van DVB2000 via een seriele kabel ook lukt.<BR>Mocht je de "Lite"versie hebben gaat het al mis bij "step 1 of 7"<BR>Ook doet de afstand bediening het weer bij de nieuwe versie van Sandra en ook het geluid blijft goed.<BR>Ik heb ook geen problemen gezien bij mij met het zappen van een naar een ander pakket...<BR>Suc6!<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Mas4<P>Hoe ik met SCSI Apparaten om moet gaan weet ik een 8 tal jaren. En Ik deed al lijk jij zei, Ook was de ID niet dubbel in gebruik.<BR>Maar toch nog bedankt.<P>De Laatste 2 keer ondertussen geen problemen meer gehad.<BR>Heb mijn Al mijn kaarten uit de pc genomen en terug ingestoken. Ook al gaf windows bij systeem geen problemen.(Daarvoor ook niet)<BR>Ook heb ik mijn USB-Scanner niet meer aangekoppelt.(terug naar fabriek, Scande niet zuiver in bij gerasterde foto's)<BR>Verkoper zegt van niet, maar ik vermoed dat bij mij problemen zijn met USB.<BR>DVBedit werkt nu 100% met SCSI. En het gaat een pak sneller dan met Serial download.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

MMMMM? Raar dat je al die kaarten eruit moet halen. da's een hoop extra werk maar ja ik heb het probleem al wat meerdere keren gehoord met usb scanner vna een merk made in the NL.<BR>Ik zit zelf met windows 2000 pro en geeft geen problemen om de software erin te krijgen zelfst met een serial gaat het lekker snel.<BR>Word wel weer eens tijd om nieuwe settings te downloaden want er is weer heel wat gebeurd met een aantal kanalen..<BR>Mocht ik niet vinden zet ik mijn nieuwe wel op het web..<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...