Gast Geplaatst: 23 oktober 2000 Geplaatst: 23 oktober 2000 Hallo je moet een nieuwe versie van DVB edit downloaden van af versie 5 werkt het wel<P>------------------<BR>
Unetwork Geplaatst: 23 oktober 2000 Geplaatst: 23 oktober 2000 Ga maar eens kijken op tropic goed nieuws DVD2000 staan een lots of tips. suc6<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ibby Geplaatst: 23 oktober 2000 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2000 Misschien kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doet bij het inladen van een nieuwe zenderlijst in de Nokia 9500.<BR>Bj het programma DVBedit wordt na het kommando Send settings wel naar mijn Nokia gestuurd maar word niet ontvangen De oude lijst blijft bestaan.<BR>Wie weet raadt?<BR>Groetjes Ibby<P>------------------<BR>
Ibby Geplaatst: 24 oktober 2000 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2000 heb de fout gevonden blijkt dat de settinglijst te groot was 2500 en heb hem ingekort naar 1500 en alles werkt weer.<BR>bedankt voor de reacties groetjes Ibby<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten