Ga naar inhoud


Hydra7000 Atlantis 1.08 image


Gast lasty

Aanbevolen berichten

Helaas ook mijn eerste Hydra die ik installeer, en ik weet ook nog niet precies hoe die stick en unstick werkt.

Ik heb hem op newcamd staan en daarmee gaat alles open, dus hoef ik zowiezo niet van emu te veranderen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De stick en unstick functie is niet zo heel erg moeilijk, je moet het ff door hebben. Eerst ga je naar smartc@m, en selecteer je de emu die je wilt hebben door naar links/rechts te scrollen. Dan activeer je de geselecteerde emu door op groen/OK te drukken. Even wachten tot de emu is opgestart.. Nu kan je de geselecteerde(en tevens opgestarte) emu vastzetten bij het kanaal, en vastzetten aan de specifieke provider. Wanneer op stick klikt zet je hem vast. Hij staat dus "vast" als er "Unstick" bij staat. Op unstick klikken zorgt ervoor dat je voorkeur niet bewaard wordt. Voor de overige kanalen staat de laatst geactiveerde emu(softcam) actief. Dus de laatste emu welke je met OK/groen hebt geactiveerd.

 

Hoop dat je er zo verder mee kan!

 

grtz, lasty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De stick en unstick functie is niet zo heel erg moeilijk, je moet het ff door hebben. Eerst ga je naar smartc@m, en selecteer je de emu die je wilt hebben door naar links/rechts te scrollen. Dan activeer je de geselecteerde emu door op groen/OK te drukken. Even wachten tot de emu is opgestart.. Nu kan je de geselecteerde(en tevens opgestarte) emu vastzetten bij het kanaal, en vastzetten aan de specifieke provider. Wanneer op stick klikt zet je hem vast. Hij staat dus "vast" als er "Unstick" bij staat. Op unstick klikken zorgt ervoor dat je voorkeur niet bewaard wordt. Voor de overige kanalen staat de laatst geactiveerde emu(softcam) actief. Dus de laatste emu welke je met OK/groen hebt geactiveerd.

Hoop dat je er zo verder mee kan!

grtz, lasty



Yep kan ik hardstikke bedankt voor de uitleg
Greetz Peter

DM 8000

DM 7020

DM 600

Popcorn A120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
WIE WEET HOE IK EGP ER IN KAN DOET STAAT NIET BIJ PLUGIN
PM


Hoezo de epg zit toch gewoon standaard in de img mits de zender hem meestuurd of ondersteund, met multi epg heb ik niet zo'n goede ervaring werkte meer niet dan wel en niet zo schreeuwen (lees CAPSLOCK uit)

Greetz Peter

DM 8000

DM 7020

DM 600

Popcorn A120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...