Gast Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Ik maak gebruik van vier keer dreambox, met configuratie Astra hotbird sirius thor, met een schotel met vier LNB's en spaun switches. Ik krijg maar op 1 dreambox beeld op alle sattelieten, de rest krijg ik alleen beeld op astra ?!? Alle dreamboxen hebben exact dezelfde configuratie ! Wat moet ik doen ??????????
Bigfoot Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Sluit die andere Dreamboxen es rechstreeks op een (niet Astra) LNB aan.... Misschien had je beter quatro LNB en een multiswitch kunnen gebruiken....
Gast Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Werkt ook niet. Hoe bedoel je trouwens Qouttro LND's ? Ik heb nu LNB's met vier uitgangen
Bigfoot Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Je hebt twee soorten LNB's met 4 uitgangen: quattro en quad. Op de ene sluit je een multiswitch aan en op de andere een diseqc switch of rechtsreeks de LNB. Vaak worden in situaties als de jouwe quattro LNB's gebruikt omdat een multiswitch het geheel beter kan aansturen dan 4 losse diseqc switches die elkaar mogelijk kunnen beinvloeden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen