Ga naar inhoud


[Nokia] mp3radio


Gast

Aanbevolen berichten

hallo wie is al bezig geweest met de mp3 radio<BR>als ik mijn nokia aan zet en de computer opstart en na de programma vgrabber ga<BR>gebeurt er niets soms zie ik op mijn nokia in het display vgrabber staan maar dan kan ik niet bij de instelling komen en met het programma live play start het programma wel op maar verder gebeurt er niets<BR>wie kan mij verder helpen. bedankt jan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


LIveplay werkt dacht ik alleen op NBC Giga op de Hotbird. Is dacht ik ook de enige mogelijkheid om live te streamen en te luisteren via SCSI. Opnemen om later te luisteren kun je beter met MCE Grabber doen.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo bart <BR>dit doe ik ook via nbc<BR>alleen als ik op grabber druk gaat het programma lopen als ik de mediamaster aanheb<BR>dan kan ik dus niets instellen in het display staat dan wel grabber maar verder zie ik niets,en met live play start het programma wel op maar verder gebeurd er ook niets<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij Liveplay heb je wel de [tracks] directory aangemaakt zoals in de tekstfile staat? Bij mij werkt het op NBC Giga (Hotbird 11054 Hor en dus niet een andere NBC....) als een speer. D.w.z. ik start Liveplay en druk dan op de 'run' knop. Een paar seconden later heb ik geluid. Dan laat 'ie netjes de titel van de huidige en twee volgende tracks zien.<P>Volume moet verder natuurlijk ook in Liveplay niet op nul staan wink.gif <BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo bart<BR>als ik liveplay start dan zie ik een mooi rond programma met in het midden staat buffering maar ik zie geen start knop <BR>in de text kan ik ook niet vinden dat je eerst wat moet instellen<BR>heb je nog wat tips<BR>bedankt jan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net even gekeken en ik gebruik zelf nog een hele antieke Liveplay versie blush.gif Heb nu de nieuwe gedowned en zie dat die inderdaad met CD look opstart. Heb nu geen tijd en zal morgen even kijken hoe die werkt. De versie 0.0.6 die ik gebruikt werkt nog steeds en ik neem aan dat de huidige vesie het nog beter doet.....<P>M.b.t. de SCSI verbinding lukt het je wel om sowieso enige data in te lezen? Doet VGrabber menu item speedtest het bijvoorbeeld? Kun je met Vgrabber wel audio en video grabben?<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo<BR>als ik vgrabber opstart gebeurt er niets behalve in het display van de nokia zie ik dan vgrabber staan <BR>de scsi vind wel de nokia maar volgens mij gebeurd er dan verder niets<BR>of het moet liggen aan dvb 2000 versie 181.9<BR>en met liveplay start soms mijn nokia opnieuw op en verder als buffering gebeurd er niets<BR>groetjes jan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

net even de nieuwste Liveplay gecheckt en die doet ut ook gewoon na eerst oven wat niet bestaande bestanden te zeuren. Proggie maakt de benodigde bestanden zelf aan.<P>Na een 10-tal seconden werkt het gewoon weer. Op TV komt vierkant (vergelijkbaar aan dvb2000 copyright info) met info dat MP3 Liveplayer actief is en rest beeld is zwart.<P>VGrabber zou eigenlijk met elke dvb2000 versie moeten werken. Zelf werk ik alleen met orginele versies en heb nooit problemen. Wel is bekend dat sommige SCSI kaarten stuk slechter werken. Lees wat dat betreft de oude topics nog eens wink.gif <BR><p>[This message has been edited by Bart (edited 13 November 2000).]

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...