alexrocketman Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Ik denk dat deze vraag waarschijnlijk al meerdere malen gesteld is maar ik heb hem niet kunnen vinden met de zoekfunctie daarom stel ik hem toch maar. Ik heb in het artikel over newbie vragen gelezen dat het niet mogelijk is om met 1 receiver 2 tv's en deze met verschillende zenders tegelijk te bekijken is dit juist of is de techniek nu nog niet zover? deze vraag stel ik omdat het artikel meer dan een jaar oud is. bvd voor jullie reactie alex
Bigfoot Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 De Pace Puma die heeft 2 ingebouwde tuners en die kan dat, het beste in combi met een twin LNB. Maar het is wel lastiger aan te sturen. Ook zou ik zelf liever een ander merk kopen.
alexrocketman Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Geplaatst: 3 juli 2004 zijn er nog andere alternatieven voorhanden?
Bigfoot Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Beter is gewoon 2 losse tuners te kopen, dat werkt veel prettiger. En een simpel model heb je al voor 100 euro.
Puch Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Lijkt mij ook de betere oplossing. 1 ontvanger per tv en een twin-lnb op de schotel. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen