Ga naar inhoud


[Nokia] software laden


Gast

Aanbevolen berichten

beste hobbyisten,hoe laad ik nieuw software in mijn nokia ?ik heb het geprobeerd met dvbedit(update firmware)via nulmodem kabel,ik krijg op mijn omtvanger dvbedit upgrade te zien,waardoor hij vast slaat.wie kan mij opweg helpen?groetjes nokkie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


nokia serial loader van <A HREF="http://sat-digital-tv.provider.com.pl/stuff/rest/nds12.zip" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.provider.com.pl/stuff/rest/nds12.zip</A> gebruiken. Werkt stabieler dan elke andere serieele oplossing. <P>Voorwaarde is wel dat je mm9500 al wel goede bootlader heeft. Wanneer er al dvb2000 op staat is de bootloader al goed.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je adress ik heb het programma gestart alleen hij laad er nog niets in.ik draai nu ook met een dvb2000 software.zou het kunnen dat ik de bootloader in mijn ontvanger kwijt ben geraakt?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Freak<P>Je bootloader kan je normaal niet verwijderen met nieuwe DVB2000 software.<BR>Die mogelijkheid bestaat wel als je andere software eropzet.<BR>Twijfel je kontroleer dan welke bootloader je hebt erop staan.<P>Hoe je dit doet!Kijk eens op mijn homepage.<BR> veel suc6<P>------------------<BR>clarke

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nok,<P>het is SUPERBELANGRIJK dat je exact te werk gaat zoals het Nokia programma aangeeft. Dus met name volgorde van aansluiten en spanning op je mm9500. <P>Verder moet je kabeltje konform de 'help' van ditzelfde proggie zijn. <P>Kun je verder eigenlijk niks mis doen wink.gif

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik weet waar het probleem zit. Als het zo zou zijn dat na step 1/7 (lings onder in het scherm) de zaak blijft hangen probeer dan dvbedit5b6.exe (1.68 mega) te instaleren, je hebt namelijk van dvb ook de zogenaamde lite versie en die werkt wel op SCSI goed maar met seriele nulmodem kabel blijft ie hangen. Ik weet dat zeker want het zelfde is ook met mij gebeurd. Mocht je deze dvbedit niet kunnen vinden email me maar en dan mail ik het je wel even...<BR>SUC6<P>PS Ben eigenlijk nog wat vergeten en dat is dat je wel moet letten dat de baut rate (snelheid van comunicatie met je PC en Nokia het zelfde is, de mijne staat op 38400 en dat kan je vinden bij general setup, moet wel al de LNB funcies op "OFF" staan en dan met funcie 6 de baut rate instellen en het zelfde doen op je DVB Edit programma! rolleyes.gif <BR>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>==================== <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <p>[This message has been edited by Unetwork (edited 15 November 2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alles nagekeken,baud staat beide op 38400 bij stap 3 staat "disconnect mainsplug"<BR>ik weet niet wat ze er mee bedoelen.onderaan het scherm blijft waiting for respons staan.<BR>settings lijsten laden met dvbedit5b6.exe werkt wel goed.ik weet niet welke spanning op mijn nokia(9600)staat.moet ik iets instellen in mijn ontvanger?of met een scsi kabel proberen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by nok:<BR><B>ik heb alles nagekeken,baud staat beide op 38400 bij stap 3 staat "disconnect mainsplug"</B><HR></BLOCKQUOTE><P>je MOET de stekker van je MM9500 uit het stopkontakt halen zodat de MM9500 spanningsloos wordt......<P>Doe je dat niet dan werkt het zelfs bij mij niet wink.gif

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...