Gast Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Ik heb een probleempje met DiSEqC, ik krijg het niet lekker geconfigureerd. Dit is mijn opstelling: - Schotel met Astra 1 en Astra 2 (2 lnb's) - Draaibare schotel met rotor die handmatig op de betreffende sat gezet moet worden (dus niet via de ontvanger). Ik heb een diSEqC-switch met 4 ingangen: 1 = astra 1 2 = astra 2 3 = draaibaar Ik heb nu de joske draaibaar lijst erin maar hoe configureer ik dit? Bedankt, Dick
Zat Geplaatst: 3 juli 2004 Geplaatst: 3 juli 2004 Kies afwijkende setup. Kies LNB0, Stel hier Disecq 1.2 in en A/A, A/B etc afhankelijkwaar je motor op aangesloten is (uitgang 0,1 etc). Zorg dat je rotor set-up goed staat. Kies nu voor astra1 een nieuwe LNB, LNB1. Stel hier Discq 1.0 in. Kies de uitgang A/A, A/B etc. Bevestig. Doe hetzelfde voor Astra2 op LNB2. Bij mij draait dit probleemloos (afgezien van het feit de mijn schotels regelmatig door de wind uit jet lood geslingerd worden, maar dat is een ander probleem) Succes!
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Het werkt! Ik heb alleen voor de rotor ook DiSEqC 1.0 gekozen. Bedankt, Dick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen