Ga naar inhoud

[Nokia] DVD 2000 patch van Sandra beter als Uli?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Veel uitgeprobeerd en getest op 2 nokia's de nieuwste versie wederom van de meester himself in persoon Uli.<BR>Maar zoals eerder in dit forum vermeld is de patch van Sandra uiters goed of zelf pleeg ik te zeggen UITSTEKEND!<BR>Het is nu alweer een maand dat ik de patch V1.82.0s datum 26.09.2000 op mijn bijde recievers heb staan en daarin sprak ik eerder al dat van pakket naar pakket geen problemen meer waren en zeeeer zelden optie cold-reboot gebruikt hoefde te worden. Nooit in deze 5 weken ging mijn audio uit.<BR>Nu probeerde ik vandaag de nieuwste versie van wedergeboren Uli vanuit Berlijn, een paar dagen terug wederom op het web gezet, van dominance.net maar gelijk gingen de problemen met de audio weer parten spelen.==============================================================<BR>Opeen FTA station viel een kanaal audio uit en bij verwisseling naar de Italiaanse gelijk weer geen geluid dus jullie raden het al weer rebooten.<P><BR>Mijn ervaring is daarom ook dat de patch van Sandra beter is en ik zou dan ook graag medegebruikers hun ervaring hier wil zien!<BR>Ik hoop dat jullie hieronder dan ook jullie ervaring willen plaatsen<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>==================== <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <p>[This message has been edited by Unetwork (edited 14 November 2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Ik heb de zelfde ervaringen, versie 1.81.9 lijkt inderdaad meer last van de audio-bug te hebben dan de patch van sandra, Uli en Sandra moeten maar eens om de tafel gaan zitten. Als Sandra geen schuilnaam is voor Uli natuurlijk.<P>------------------<BR>hack the planet.........

Geplaatst:

Nee ik denk bijna wel zeker dat Sandra iemand anders is, en dat hij/zij dacht dat Uli gestopt was.<BR>Ja ik vind de patch inderdaat VEEL beter en ook doet de Cam het beter bij overschakeling!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik weinig verschil merk t.o.v. de verschillende software versie's , van de audio bug heb ik nog nooit last gehad dus .(is misschien per ontvanger verschillend)<BR>Misschien zit er toch een verschil tussen de mm9500 en de mm9600 (op het ci slot na bedoel ik dan)<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Ik werk zelf met de mm9200 maar uitgeprobeerd met de 9500.<BR>Zoals eerder beschreven in deze en vele andere boards dat juist DVB2000 een niet kleine audiobug heeft. Ook heeft bvd de 92000 geen auto re-set van de Cam dat wel eens voor problemen kan zorgen bij het zappen van een naar het andere pakket.<BR>Geprobeerd heb ik bijde versie's van Sandra en Uli, daar bij de eerste update (patch) van Sandra de afstandsbediening niet meer werkte maar dat gauw had opgelost om bij het inschakelen al de 3 toetsen op de ontvanger ingedrukt te houden ging hij weer aan het werk.<BR>Na de nieuwste update van Sandra ook de nieuwste van Uli geladen en METEEN had ik weer problemen dat ik geen geluid had, ook zitten er wat nieuwe trucjes in de patch verborgen!<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geplaatst:

je vergelijkt toch hopelijk wel de laatste versie <A HREF="http://www.dominance.de/download/dvb1820.zip" TARGET=_blank>http://www.dominance.de/download/dvb1820.zip</A> wink.gif<P>Ik gebruik zelf de orginele dvb2000 omdat ik met mijn mm9500 weinig last heb van de audio bug en sandra versie voor mij niets zinvols toevoegd. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik de sandra versie nog niet eens geprobeerd heb en alléén af ga op alle enthousiaste verhalen. Wanneer er echt iets zinvols bij is gekomen moet het toch maar eens proberen.....<P>Nah, misschien toch maar niet nu Uli weer zo begonnen is smile.gif <BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Die "patches" gaan toch om dat blokker gedeelte? En wie heeft dat nou nog nodig smile.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik begrijp eerlijk gezegt niet wat je bedoelt, ik denk dat je beter maar eens aan moet zappen met bijde versie's<P>Dit heb ik wel DEGELIJK gedaan en......van daar deze topic...<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geplaatst:

ok, zal het eens proberen zodat ik ook wat zinnigs /feiten kan bijdragen. <P>Voor mij is scsi minstens zo belangrijk en verder vinnik de Sandra versie om een of andere reden nog steeds minder sympatiek. Vooral nu Uli blijkbaar genoeg motivatie heeft of gewoon <A HREF="http://www.linuxtv.org" TARGET=_blank>www.linuxtv.org</A> wil promoten wink.gif<P>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Hoe heten die nieuwe Belijnse vriendin van Uli ook al weer????<BR>Was dat niet iets van S****a, dacht ik toch begrepen te hebben.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Heb zo mijn twijfels betreffende Sandra , je kunt het ook anders intepreteren , S. and RA.<BR>In elk geval werkt het goed.<P>Ik heb in het geheel geen twijfels meer daar de audiobug zeer goed werkt!<BR>Ook gaat het met de SCSI ook goed!<BR>Wel heb ik gehoord dat Uli weer werkt aan een geheel nieuwe versie van DVB2000 en een patch voor de Humax....?<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>==================== <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <P><BR>Hmm , vreemd , de eerste opmerking betreffende S. and RA kwam van mij , misschien hebben we tegelijk gereageerd , bij deze aangepast.<p>[This message has been edited by Tech (edited 24 November 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.