Ga naar inhoud


[Nokia] streamreader en audio


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb met streamreader, overigens een zeer gaaf progje, het probleem dat wat ik ook probeer, ik altijd na een video + audio (gemuxt op svcd) opname altijd de audio +/- 1 seconde achterloopt op de video. Ik mux de svcd stream met TMPGEnc (in vcd formaat).<BR>Ik heb geen scsi disk. Ik denk zelf dat het hier aan ligt(snelheid). Heeft iemand hier ook problemen mee (ik lees bar weinig over hd recording hier :-(. Het gave van TMPGEnc<BR>is trouwens dat je je eigen vcd's kan maken en afspelen op je dvd speler!.<P>------------------<BR>hack the planet.........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij moet het aan je software liggen en de delay van audio op video kan niet liggen aan de snelheid, namelijk is de snelheid niet voldoende zou je het effect van het springen of tijdelijk stilstaand beeld moeten hebben. Ik heb zelf een audio en video studio, proffi dus en heb met bepaalde software ook wel eens sigroon problemen, die los ik dan wel weer op in adope premiere om dan de audio track iets vroeger te plaatsen.<BR>Ik weet niet wat voor setup mogelijkheden je hebt en wat voor harde schijf maar een ATA 33 gaat al snel genoeg voor een redelijke video mits je een goede proccesor hebt zoals een Athlon of pentium III en dan ook dat je de resolutie niet te hoog pakt. Ook kan compressie vaak het probleem zijn voor video en audio tegelijk, ik gebruik meestal wel voor video compressie maar laat de audio lekker op 41 k staan of beter nog 44.1 k<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...