Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 heb hier een computer met intel processor ii 400 mhz proccessor met grootte zwarte blok met van ingebouwd echter window geeft telkens fouten, zet ik het interne cache uit dan doet hij het heel langzaam maar zonder fouten. dus nu de vraag zit de intern cache in dan domme zwarte blok proccesor or een chip op het moederboard
Bigfoot Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Die zit in de CPU zelf. Je kunt hem dus niet vervangen, alleen de CPU als geheel.
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 oke is er een programma in dos of windows die intern cache kan checken ???
Ome Merde Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 je zou het e.e.a in de bios kunnen aanpassen, maar als je cache memory defect blijkt te zijn is het meestal einde oefening wat je pro6or betreft ... merDe deze ruimte is te huur
Bigfoot Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Als je es op de 2e hands sites zoekt zul je zien dat die soort processoren voor een tientje al te koop zijn.....
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 het gaat er niet om of ik een nieuwe proccessor kan kopen soms moet je wat controleren voordat je het weg gooit maar het blijft vreemd progje gevonden met cache chk of zo cache lijkt goed te zijn extern memory ook geen fouten echter windows kan himem.sys niet zonder problemen draaien daardoor fout. windows schrijft onbetrouwbare memory locatie maar test van memory oke ??? ligt het aan de snelheid ?? check met dos programma's en daar geeft hij alles oke, window programma's draaien niet ??
wammeswaggel Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Klinkt als een geheugen-probleem. Het vervelende van testprogrammaatjes is, dat die vaak niets vinden. Slechts een van de himem-versies kan dat wel(ik dacht MSDos6). Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen