Ga naar inhoud


[Nokia] Welke Versie met Bootblokker? DVB2000


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi mij weer!<P>Weet iemand welke versie van DVB2000 ik moet gebruiken om de ondersteuning van een bootblokker te hebben?...ik heb nu versie<BR>1819 draaien en geeft wel in het begin aan "bootblok protected" maar ik vindt verder niks om hem aan en uit te kunnen zetten of is dat dan niet nodig?<P>Groetjes Jan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


bootblock heeft niets te maken met dat wat jij wilt blokken..... frown.gif<P>Misschien gewoon eens dit board lezen en wanneer je durft zelfs de 'search' funktie gebruiken?<P>En ik weet dat dit vrij bot overkomt en werk gelukkig niet op een helpdesk wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

<P>Beste Bart!<P>zoals je ziet ben ik een newbie!<BR>Dat komt zeker BOT over ik heb me de rambam lopen zoeken hiero om deze informatie te vinden en vindt tal van tegenstrijdigheden<BR>waar deze UBB schijnt op gebouwd te zijn! Vandaar mijn vraag! <P>Ik zie dat je aardig wat post hier op deze UBB ik zal het es gaan doornemen zooh! 57 stuks maar liefst!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by terrasoft:<BR><B><P>Dat komt zeker BOT over ik heb me de rambam lopen zoeken hiero om deze informatie te vinden <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>is helemaal niet bot wanneer twee dagen geleden precies jouw vraag is beantwoord.......<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by terrasoft:<BR><B><P>Ik zie dat je aardig wat post hier op deze UBB ik zal het es gaan doornemen zooh! 57 stuks maar liefst!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>ok, ik post te veel en zal het gezien jouw enthousiasme daarover kort houden. DVB2000 bevat geen blokker omdat die te veel misbruikt werd door newbies wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn we weer lief voor elkaar, de blokker is uit dvb 2000 gehaald vanaf versie 1.81.7 probeer 1.81.4 eens, de audio bug lijkt hier ook verdwenen. Ook bevalt mij de 1.82.0 patch van sandra heel goed. Je kunt hier de blokker functie gebruiken door in "menu" op de gele knop te drukken. Optie 1 is een blokker functie. Tju <P>------------------<BR>hack the planet.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bevalt mij de 1.82.0 patch van sandra heel goed. Je kunt hier de blokker functie gebruiken door in "menu" op de gele knop te drukken. Optie 1 is een blokker functie. Tju <P>HIER HEB IK WAT AAN!! :-)))<BR>erg bedankt joh! <BR>Ik heb um ook draaien nu en GOED!<P>groetjes Jan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat betreft de bootblock locked ,die je tijdens het opstarten ziet gaat het om de schrijfbeveiliging van de flash , met andere woorden ,je bent niet vergeten de jumper eruit te halen , zodat je niet per ongeluk de bootloader kunt wissen. Heeft dus echt helemaal niets met de softwarematige blocker te maken.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...