Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En natuurlijk via Amos ongecodeerd TVN, TVN 7 en mango24

11.678 h is in nederland goed te ontvangen.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
hallo ezel
in de bijlage is de tekst en ik hoop dat je pools kan
groet p.

Sadowa wygrana Polsatu

Jak poinformowala Rzeczpospolita, Naczelny Sad Administracyjny uchylil wyrok, który potwierdzal cofniecie koncesji na emisje kanalów TVP w platformie cyfrowej Polsatu. Sad jednoznacznie stwierdzil, ze tylko TVP moze rozpowszechniac swoje programy bez zezwolenia. Wspomniana koncesja wygasla w ubieglym roku. »
Polsat Cyfrowy uzgadnia z Nagra

Korte samengevatte vertaling:
Cyfra + heeft geen rechten meer/ deze zijn al verlopen op Pools talige kanalen te coderen.
Dus zijn ze weer FTA.

Hoi,
Deze vertaling is niet goed. Ten eerste gaat het hier om Polsat en niet om Cyfra, ten twede gaat over uitzenden en niet over coderen. Wat daar staat is in het kort:
Alleen TVP kan zijn eigen kanalem zonder enige toestemming uitzenden. Maw. Polsat kan geen TVP kanalen uitzenden zonder toestemming van TVP.
groeten
poolman

Poolman masz racje zle przetlumaczylem.
Poolman je hebt gelijk

Maar ik wil niet veel zeggen, ik heb gewoon beeld op beide zenders.(geen abo op Hotbird)
Geplaatst:

sinds de freq 11408 V HB min of meer door Cryfra is ingenomen heb ik veel gedonder met de EMU in mijn Extreme Hornet die voor de nagra keys au zorgt,ik word er continu door mijn vrouw (Poolse) bijgehaald het beeld bevriest FTA werkt dan nog wel bv TV Polonia of Polsat ,voor die tijd heb dat nooit gehad mogelijk bombarderen ze continu new keys de de Emu dan niet zo snel slikt, heeft iemand mijn die met bv een funkaart werkt hetzelfde probleem ?.

Citaat:
@Greg

Maar ik wil niet veel zeggen, ik heb gewoon beeld op beide zenders.(geen abo op Hotbird)

hoe lukt jouw dat TVP1+2 zitten toch bij cyfra+ en die is bij mijn weten nog steeds potdicht

gr Papyrosy

Geplaatst:

IK denk dat greg de 2 zenders bedoelt die vernoemd zijn in het start toppic n.l tvn/tvn7

Zo niet sluit ik me aan bij je vraag.

Geplaatst:

ik weet het niet hij heeft het in zijn sign over een "heractiveerde Cyfra + kaart" dus ik blijf benieuwd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen