Gast Geplaatst: 28 november 2000 Geplaatst: 28 november 2000 <BR>Hi allemaal.<P>Op de 9500 is er sinds versie 1.80.8 nauwelijks iets veranderd (de favorieten dan nu). Bij mij draait die versie erg goed.<BR>Vanaf 1.80.5 is de EPG info op de duitse zenders erin (twee keer op info geeft de programmagids van het betreffende kanaal)<P>Die nieuwere versies lopen bij mij (d-box, 2MB) op een of andere manier niet lekker.<BR>Trager, soms problemen met de kanaallist en geluid dat wegvalt. <BR>Als je DVBEdit 5b6 (5b8) gebruikt en je wilt PID's scannen moet er wel een nieuwere in, maar anders zou ik gewoon zo'n oudere erin houden. Tot Uli tenminste het audio-probleem heeft opgelost, want die vindt kosmetische geintjes als favorieten blijkbaar nu belangrijker dan een werkelijk probleem oplossen.
Gast Geplaatst: 28 november 2000 Geplaatst: 28 november 2000 Jep klopt kaartje <P>laad 1822 maar eens in je box en zet hem eens daarna op een kanaal van het griekse pakket . Druk dan op de INFO ( epg ) knop en <BR>KIJK >> een cold reboot BUGJE
Satlook Geplaatst: 28 november 2000 Geplaatst: 28 november 2000 Als je de readme leest zie je dat hij nog steeds bezig is met het audio probleem.<P>------------------<BR> DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten