-Neo- Geplaatst: 4 juli 2004 Geplaatst: 4 juli 2004 Ik gebruik voor EPG doeleinden de Multiview plugin. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is deze plugin te activeren door het indrukken van de rode knop die nu dus de standaard EPG informatie laat zien. Valt dat ergens in te stellen?
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 Citaat: Ik gebruik voor EPG doeleinden de Multiview plugin. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is deze plugin te activeren door het indrukken van de rode knop die nu dus de standaard EPG informatie laat zien. Valt dat ergens in te stellen? Het enige manier op het ogenblik is een image te gebruiken die zo gemaakt is (alleen PLi op het ogenblik). Pent
onedutch Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Hoi, Is hier al een oplossig voor ? Ik gebruik New Hydra7000 Atlantis 1.08 image - FINAL en zou ook graag de Multiview EPG willen hebben onder een knop inplaats van de default EPG, of zoals in rudream (wat ik niet werkend kreeg) eenmaal rood is de normale epg, tweemaal drukken op rood is de Multi view EPG.. Of als iemand anders een snelle manier weet om de plugin te starten dan graag. Groetjes Tom /---------------------------------------------------------------------------------------------------------\ |DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |
dAF2000 Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Pent zegt net: "De enige manier op het ogenblik is een image te gebruiken die zo gemaakt is." 't Zit dus echt in de image "ingebakken" en ik kan dat ook uit eigen ervaring zeggen... In de laatste Hydra zou je wel /var/etc/cpanel.xml kunnen aanpassen. Dan kun je je plugins met 1 knop minder drukken aanroepen.
Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Citaat: Pent zegt net: "De enige manier op het ogenblik is een image te gebruiken die zo gemaakt is." Ja, in m'n eigen versie van 't Nederlands :-) Citaat: 't Zit dus echt in de image "ingebakken" en ik kan dat ook uit eigen ervaring zeggen... Het is wel mogelijk om bestaande functies op andere knoppen te hangen, door en key file uit /share/tuxbox/enigma/resources/ in /var/share/tuxbox/enigma/ (geloof ik) te zetten en dan te veranderen. Maar het is vrij gevaarlijk. Als je een typo maakt moet je een flash-erase uitvoeren, weet ik uit eigen ervaring :-) Pent
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen