Ga naar inhoud


[Nokia] BDM-probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een probleempje met mijn BDM-interface (en dus met mijn MM9600). Tot voor kort liep alles prima - zowel met DVB2000 als met de BDM 32 plus (uit Duitsland - waar ook een digitale ouput bijzit). Een van de laatste keren dat ik de interface gebruikte, werd hij echter bijzonder heet, en kwamen er ook eigenaardige geuren uit. En - jullie geloven het nooit - sindsdien doet-ie het niet meer. Vandaar volgende vraagjes:<BR>1) kunnen die spullen gerepareerd worden? Zo ja - heeft iemand een idee hoe en waar?<BR>2) kunnen ze ook hier in Nederland gekocht worden? Zo ja ..<BR>3) is er misschien een winkel (of individu) die er tegen een zacht prijsje een nieuwe b2.00uns en DVB2000 willen inspelen? <P>Bedankt voor de hulp!<P>-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je in de buurt van Doetinchem woont wil ik wel ff de bootloader/software er voor je in zetten (uiteraard gratis).<BR>Heb je soms de interface er verkeerd om ingestoken?<BR>Zoveel zit er trouwens niet op , dus dat ding lijkt me ook simpel te repareren.<p>[This message has been edited by Tech (edited 12-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Tech. Heb intussen toch een oplossing gevonden via Transbox Pro... Heeft wel nog wat problemen opgeleverd: ik kon wel gelijk welke bootloader, dvb2000 en de settings laden via een seriele kabel; maar om een of andere reden bootte de receiver steeds in een of andere mode waar ik niets kon doen (hij gaf een of andere frequentie aan, maar ik kon helemaal niet zappen; noch dingen zoals dvbedit of zo gebruiken); en waar ik ook maar de helft van dvb2000 kon gebruiken. Uiteindelijk heb ik er met Transbox Pro de Nokia CI2.4 bootloader nog eens ingestoken (met optie 'erase all other sectors'); en dan terug b210uns - en nu gaat alles prima. Weet dus nog steeds niet wat verkeerd was (en ik denk wel dan mijn bdm32 interface naar de knoppen is), maar ik kan weer lekker kijken!!! Nog eens bedankt in elk geval...<P>-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...