Ga naar inhoud


[Nokia] *.mp2 files inladen met Cooledit96


Gast

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden was het mogelijk om *.mp2 files die met een vgrabber gegrabt zijn in te lezen. Naardat ik een hd crash heb gehad en mert installatie cooledit96 is dit niet meer mogelijk. Wie heeft een *.mp2 plugin voor cooledit96/2000 ?<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


@d0xt3rCb, Vgrabber is tool voor dvb2000 die Uli zelf geschreven heeft om datauitwisseling tussen PC en dvb2000 te demonstreren. Is daardoor zo ongeveer de bekendste tool voor dvb2000. <P>Ik snap nu waarom je Humax moderator bent wink.gif<P><BR>@Belec, werk altijd eerst met Winamp waarmee ik mp2 naar wav converteer dus helaas...<P>Wat kun je / doe je met Cooledit?<P>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas het hele Nokia tijdperk is aan mij voorbij gegaan....<BR>Ik had gewoon veel eerder met deze hobby moeten beginnen.<P>Maar ik had wel ergens wat van Vgrabber gehoord, nu weet ik ook waar het op z'n plaats is smile.gif<P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...