Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia 9800S/Problemen met Menu


Gast

Aanbevolen berichten

Hello,<BR>Ik heb een serieus probleem met de toepassingen in de Hoofdmenu :<BR>- Sectie 6 - Systeem instellingen<BR> 6.1 - "Zoeken naar Programmas"<BR>Ik krijg geen toegang tot dit programma na de gebruikelijke klik, dus ik kan niet zappen naar nieuwe programmas en dat is wel heel vervelend voor een zapper zoals ik. Ook de kleur van sectie 6.1 is zeer zwak vergeleken met secties die normaal werken (6.2 , 6.3 etc), is dit misschien een aanduiding dat er iets verkeerds is? De "diagnosis" vertoont niets abnormaals, alles is "OK" gemarkeerd.<BR>Vraagis nu, wat is de oorzaak en nog beter hoe kan dit verholpen worden?<BR> 6.4 - Programma Actualizering.<BR>Zelfde verschijnsel als bij 6.1; dus geen reactie na de gebruikelijke klik, geen toegang dus, en de kleur is ook zeer zwak vergeleken met functies die wel goed werken..<P>Mijn settings voor het toestel zijn als volgt :<BR>- Hardware version : 1.2<BR>- Software version : MA1.2<BR>- Bootware version : 104<BR>- "Diagnosis" : alles "OK" <P>Kan iemand mij verklaren wat de oorzaak kan zijn en nog beter hoe kan dit probleem opgelost worden.<BR>Bedankt bij voorbaat.<BR>Scramble

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb helemaal geen ervaring met de mm9800 , de enige overeenkomst met een mm9200.9500/9600 is dat er Nokia opstaat.<BR>Misschien is er iets te proberen met een serial loader ,als je tenmiste de soft kunt krijgen.<BR>Er schijnt ook een manier te zijn om tijdens het opstarten de box in één keer met zijn defaults te laden.<BR>Bij de mm9500 is dat te doen door alle drie knoppen tijdens het starten (steker eruit en er weer in)ingedrukt te houden.<BR>Misschien lukt dit met een 9800 ook op die manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die harde reset (terug naar fabrieksinstellingen) waar Tech het over heeft) kun je met de 9800 realiseren door:<BR>1) stekker uit stopcontact<BR>2) standby-toets (front Mediamaster) indrukken en ingedrukt houden<BR>3) netspanning aansluiten (met ingedrukte standby toets)<BR>4) standby-toets loslaten<BR>5) toets UP (front toestel) indrukken, toets DOWN (front toestel) erbij indrukken<BR>6) beide toetsen UP & DOWN loslaten<BR>7) in display moet je "CUST PULL THE CORD" zien<BR>dan haal je de stekker uit het stopcontact<P>Nog een paar bedenkingen:<BR>1)De 2 vermelde functies Zoeken programma's & Actualiseren hebben dit gemeen dat ze slechts kunnen uitgevoerd worden voor geïnstalleerde satellieten (is dit voldaan?)<BR>2)Met een harde reset keer je terug naar de fabrieksinstellingen; er is ook nog de keuze Opnieuw installeren (7) in het menu Systeem-instellingen, die een minder drastisch is.<P>Lapke<BR> <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...