Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Hoi, doet titaconax en/of titaseca2 het in een titanium + MM 1.04 + penta 1.09 ? Ik weet dat het werkt met penta 1.11 in eem mm 1.05, want dat gebruik ik zelf. Echter ik moet voor iemand zijn mm 1.04 met tetra 1.0 upgraden want daar werkt de titaconax file dus niet in maar ik durf er geen 1.11 in te stoppen (dreamloader wis acties) ... werkt het dus ook met penta 1.09? alvast bedankt, Edwin
Tonskidutch Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 misschien is dit een hint... cheers en deze dan ook nog : over die 1.20 chiao mio filio Get Back The Beatles
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 zelf maar geprobeerd vandaag: penta 1.09 + tita + conax file = werkt niet penta 1.11 + tita + conax file = werkt wel! Conclusie je hebt 1.11 nodig, en mijn vaders MM was toch originele... ! E.
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 En hoe zit het dan met S2 (Sky) of een combinatie van Conax en S2 op de Tita met de verschillende Penta versies? gr, Ducom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen