Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Hai Satters, heb nu een enkele lnb en een triax 78cm schotel. Had een monoblock voor de hotbird maar daar is water in gekomen (vraag me niet hoe). Nu wil ik eigenlijk een switch aanschaffen plus 2 extra lnb's plus houder voor astra 1 en 2 en hotbird. Kan dit op een 78cm schotel of istie te klein. Mijn snr op b.v. net5 is op dit moment 84%. Is dit genoeg voor 3 lnb's of moet hij beter worden uitgericht. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Drumsix.
trust Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 4 op 1 kijk maar eens . Astra 2 / 1 / HB / Sirius Intussen is de Twin voor Astra opgeschoven naar HB en voor Astra heb ik nu een MTI quad . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 Oke trust moet dus lukken. Maar ik hoor hier vaak dat mensen op atrsa al 98% ontvangst hebben, is dan mijn 84% geen probleem?
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 Citaat: Oke trust moet dus lukken. Maar ik hoor hier vaak dat mensen op atrsa al 98% ontvangst hebben, is dan mijn 84% geen probleem? 98% is geen Dreambox waarde hoor, die 84% is voor zover ik weet de maximale waarde die je Dreambox satfinder zal aangeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen