Ga naar inhoud

Canal + België op satelliet???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen <P>ik heb vernomen dat Canal+ België van de kabel zou afgaan en ook op de satelliet zou komen!<P>Kan iemand deze geruchten bevestigen? En meer info geven? <P>Alvast bedankt

Geplaatst:
laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 Hoeveel mensen hebben nu in België een digitaal setje ???? En als men dan al zo'n doosje heeft is men nog altijd aangewezen op kabel om VTM (denk dat VTM voor vele belgen een must is.) te ontvangen. Of gaan ze VTM ook in hun pakket aanbieden ????
Geplaatst:

Amai ik heb hier als eerste reply precies een VTM fan!!!<P>Nee ik hoeft VTM echt niet hoor! Gef mij maar de programm's met inhoud op Canvas en VRT! <BR>Maar ben wel een voetbal fan! Alleen al daarvoor zou het fijn zijn dat ik ze op satelliet zou ontvangen!<P>Iemand nog iets opgevangen hierover?

Geplaatst:

Neen, zeker geen VTM fan. Maar je moet gewoon realistisch blijven, wat met de Belgische kabelabbonee's dan ??? Denk je dat deze allemaal een schoteltje gaan installeren en decordertje gaan aanschaffen om C+ te kijken,terwijl men dan toch nog aangewezen is op kabel voor de resterende Belgische zenders, neen hoor (zo vrijgevig zijn die belgen nu ook weer niet laugh.gif" border="0 ) Ik denk dat dit enkel een kans op slagen zou hebben als men ook in het pakket van C+ alle Belgische zenders zou opnemen zodat men geen kabel meer hoeft.<P><BR>exDumber

Geplaatst:

Het laaste antwoord dat de vrt gaf was dat ze totaal geen toekomstplannen hebben om op sat. uit te gaan zenden aangezien men dan moet gaan decoderen om enkel de rechten te moeten betalen om in belgië uit te zenden. En dat zou dan weer te veel kosten voor eventuele kijkers.<BR>Persoonlijk vind ik dat ze de VRT en Canvas perfect in het canal digital pakket van Nederland kunnen voegen en dan ook in België beschikbaar stellen. Men spreekt toch altijd over één Europe zonder grenzen, maarja dat geld blijkbaar niet voor de uitzendrechten.

Geplaatst:

c+ belgie zit al jaren via de satelliet laugh.gif" border="0 <BR>hebben alleen een hele tijd geleden de knop omgezet van fta naar codeer!!!(wordt als doorlink gebruikt)<BR>groet ray, wink.gif" border="0

Geplaatst:

c+ NL kan toch gewoon alle publieke zenders in zijn pakket opnemen?<BR>waarom zou c+ dat niet kunnen<BR>en het maakt toch niets uit eigenlijk<BR>nu betalen de mensen ook c+ abo EN kabel "abo"

Geplaatst:

Jongens,jongens,<BR>Waarom C+ Belgie als je een volledig nederlands-pakket kunt bezitten?<BR>Om de voetbal,man ga er dan heen,het is toch niet om aan te zien...<BR>En daarbij?zoals gewoonlijk kan me eerst de film bekijken in de bioscoop,daarna op internet,daarna op video en daarna op Filmnet.<BR>Daarom gebruik je boerenverstand en doe geen zotte kosten,zolang er zulke krakken als ToxicQ ed. hier op net zitten moet je geen bang hebben...<P>Groeten,Boerkenaas<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Boerkenaas<p>Ik veronderstel dat jij het plezierig vindt van +- 7000 Bef per jaar te betalen voor kabelTV om naar VTM + Ka2 te kunnen kijken ?

By the way: de Nederlands C- paketten zenden GEEN Belgische voetbal uit (dus ook niet als de Belgische nationale ploeg slecht (of in uitzonderlijke gevallen goed) speelt, je kan het gewoon NIET zien) en geloof mij, als ze op verplaatsing gaan, hangt er dan weeral een prijskaartje aan !

Ik ben nu wel niet meteen een GROTE voetbalfan, maar sommige matchen missen vind ik wel spijtig.<p>

Greetz<p>Pinneke<p>[ 05-11-2001: Bericht gewijzigd door: pinhead ]</p>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.