Ga naar inhoud


[Nokia] "no CA module"


Gast

Aanbevolen berichten

aan alle kenners,<P>ben sinds kort in het bezit van een mm9200 zonder "overflow", echter krijg ik bij de gecodeerde zenders de melding "No CA Module".<BR>Weet iemand wat dit te betekenen dheft, of nog liever, hoe kan ik e.e.a. oplossen.<P>Graag zou ik de handlieding ergens downloaden, dus als iemand iets weet, houd ik mij aanbevoelen.<P><P>------------------<BR>groet,<P>Jan Ty

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gert,<P>er zat wel degelijk een module op de daarvoor bestemde plaats, echter heb ik deze omgewisseld met een Betacrypt module. Toen dat eenmaal gedaan was had ik weer beeld. <BR>De mensen waarvan ik de ontvanger heb/kan overnemen komen uit italie en hebben altijd uitsluitend de vrije kanalen zoals Rai etc bekeken. De module is nooit met een kaart gebruikt, en misschien heeft dat te maken met de defecte CA Module.<P>toch bedankt voor je reaktie.<P><P>------------------<BR>groet,<P>Jan Ty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de module gezien wordt als een niet juiste module.Heb je al een nederlandse cam geprobeerd?<BR>By the way @Gert2000, bij een mm9500 zit de module aan de voorkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...