Ga naar inhoud

[Nokia] opeens zwart beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb nokia 9200 kon opeens geen codeerde kanalen meer ontvangen nadat een vriend zijn kaart in mijn ontvanger had gestoken om te proberen ging niet daarna mijn ook niet meer<BR>opnieuw programmeren helpt ook niet in het cam menu is ook nr5 normaal niet meer te zien<BR>cam reset helpt ook niet boot protection stond op off zou dit iets te maken hebben?<BR>wie kan mij helpen<BR>

Geplaatst:

De bootprotection slaat op de jumper die op jp06 geplaatst wordt. De bootblock is dus protected tegen overschrijven ,dit heeft dus niets te maken met het niet meer lezen van kaarten.<BR>Ik heb dit zelf ooit een keer gehad met een LT8700 D2mac reader , ik heb een statisch geladen kaart in de ontvanger gestoken dat resulteerde in een defecte d2mac decoder.<BR>Misschien was de kaart van je vriend o dat moment ook statisch geladen en is die via de reader ontladen.

Geplaatst:

Wat beter werkt is de stekker er uit weer er in en rebooten met 3 vingers op de 3 knoppen aan de voorkant dus.. alle drie indrukken en de reciever gaat weer op default en dan moet alles weer werken...<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.