Ga naar inhoud


[Nokia] opeens zwart beeld


Gast

Aanbevolen berichten

heb nokia 9200 kon opeens geen codeerde kanalen meer ontvangen nadat een vriend zijn kaart in mijn ontvanger had gestoken om te proberen ging niet daarna mijn ook niet meer<BR>opnieuw programmeren helpt ook niet in het cam menu is ook nr5 normaal niet meer te zien<BR>cam reset helpt ook niet boot protection stond op off zou dit iets te maken hebben?<BR>wie kan mij helpen<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De bootprotection slaat op de jumper die op jp06 geplaatst wordt. De bootblock is dus protected tegen overschrijven ,dit heeft dus niets te maken met het niet meer lezen van kaarten.<BR>Ik heb dit zelf ooit een keer gehad met een LT8700 D2mac reader , ik heb een statisch geladen kaart in de ontvanger gestoken dat resulteerde in een defecte d2mac decoder.<BR>Misschien was de kaart van je vriend o dat moment ook statisch geladen en is die via de reader ontladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat beter werkt is de stekker er uit weer er in en rebooten met 3 vingers op de 3 knoppen aan de voorkant dus.. alle drie indrukken en de reciever gaat weer op default en dan moet alles weer werken...<BR>

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...