Gast Geplaatst: 14 januari 2001 Geplaatst: 14 januari 2001 Weet iemand of er voor de nokia 9302s al nieuwe software is en hoe ik die er eventueel in krijg ? de reden hier voor is het telkens vastlopen van de ontvanger tijdens het instaleren van kanalen.<P>Mvg ERwin
rene Geplaatst: 17 januari 2001 Geplaatst: 17 januari 2001 hier het zelfde probleem met de 9302s ik heb geen idee of er al een oplosing voor gevonden is
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 het probleem komt is bij mij ook.<BR>ongeveer bij 25% van het zoeken van de kanalen dan gaat de ontvanger spontaan uit.<P>Wat kan hier de oorzaak van zijn, en is hier een oplossing voor.<P>M.v.g.<BR>Airwolf
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Hoi;<P>Installeer softwareversie 15 van strong (identiek dezelfde ontvanger) te downloaden van <A HREF="http://WWW.STRONGSAT.NL" TARGET=_blank>WWW.STRONGSAT.NL</A> - er staat behoorlijk duidelijk uitgelegd hoe je het moet doen. Het probleem zal daarmee opgelost zijn !! ('k Spreek van ondervinding)<P>N.b. om te zien welke versie je nu hebt druk op de afstbed van de nokia:<BR>Menu - 7 - 2 (zal bij U waarschijnlijk nog versie 6 zijn, werkt pas goed vanaf V15)<P>Suc6<P>IQ
Gast Geplaatst: 2 februari 2001 Geplaatst: 2 februari 2001 Ik heb ook de nieuwste software van nokia dit is ook versie 15 en de problemen zijn nu over. je kunt me altijd mailen als je de software ook zoekt.<P>Groeten ERwin
Aanbevolen berichten