groeselt Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 Als ik mijn laptop via ftp gekoppeld heb aan de dreambox met een 80 GB HDD. Nu wil ik deze schijf gebruiken als opslagmedium voor mijn windowsprogramma's. Als ik bv in word iets wil opslaan dan kies ik niet c:\.. maar ga ik naar netwerklocaties en kies dreambox, maar dit gaat niet zomaar, Hoe moet ik dit instellen in windows XP??
Bigfoot Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 Is dat nou wel zo handig? Misschien dat je dat zo in kan stellen, maar uiteindelijk zal het toch via het netwerk moeten gaan. En dat kan behoorlijk lang duren bij grote bestanden.
groeselt Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Geplaatst: 6 juli 2004 Ik doe 't nl. omdat mijn harde schijf op de laptop bijna vol is en ik ben een film aan het maken met pinnacle, dit vraagt veel harde schijf ruimte, daarom probeer ik deze bestanden op de reciever via ftp te zetten. wie weet de oplossing of de instelling?
Ome Merde Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 via FTP ? via Samba !!!, ziet je PC de HDD van de dreambox als extra schijf. het probleem is dat dat nogal brak werkt op dit moment met de laatste Ronaldd-image. er wordt aan gewerkt! merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 nogwat, aub geen dubbele threads openen. je hebt dezelfde thread ook al in het dreambox-forum staan (klik hier ) closed!, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten