Ga naar inhoud

motor, HD en toch bootprobleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een Dreambox met serienummer 45300xxxxx en toch zit hier ook nog het bootprobleem in icm een HD en Stab HH100 motor.

Geplaatst:

Ik heb een Moteq motor, en hetzelfde probleem, met of zonder HDD maakt niet uit. Met de coax aangesloten wil het ding niet booten.

Een tijdje geleden was er een posting waarin het gebruiken van een disecq switch als oplossing werd aangedragen en ik kan me herinneren dat dit in ieder geval voor één persoon werkte. Bij mij niet, maar ik heb dan ook geen verstand van disecq switches, dus het ding zou kapot geweest kunnen zijn of niet goed ingesteld.

FF zoeken, dan vindt je het topic wel.

Ik heb er voorlopig even mee leren leven en mijn Dreamboxpret word er niet echt minder door, maar als het opgelost geraakt zou ik toch wel blij zijn :-)

Geplaatst:

Hi,

Ik weet natuurlijk niet welke image je gebruikt en of dit jouw eerste image is. Ik had in eerste instantie met het opnieuw plaatsen van de laatste Ronaldd image ook even problemen. Na opnieuw een reboot gedaan te hebben was MIJN probleem opgelost. Misschien heb je nog "resten" van een eerdere (andere) image die in de weg zitten. Ik zou, als ik jou was eerst een erase image proberen en vervolgens een nieuwe image. Misschien lost dit jouw probleem op. Overigens zou het, normaal gesproken, geen probleem mogen geven gezien jouw serienummer. Maar dreambox blijft een "dreambox".

Bij mij draait alles nu 100% i.c.m. de laatste scam voor sky erbij.

Helaas kan ik je niet verder helpen met je probleem.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Die diseqc werkte hier ook niet, heb nu de MTI lnb vervangen door een ALPS. Wat me wel opviel dat er best een hoge spanning op de aarde van de coax stond, ook al stond de box uit ! Na het verwijderen van de coax uit de receiver was er ook geen spanning meer op de aarde.

Ohja heb er tevens maar de laatst nieuwe rudream ingezet.

Geplaatst:

Tot op heden draait de box nu goed. Zou het toch aan de lnb hebben kunnen liggen dan?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen