Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 hi, ik heb een computer gedaan een amd k6 met kloksnelheid 350 Mhz en 196 Mb werkgeheugen.er staat win xp professional op zonder service pack 1 maar met alle andere update's.de harde schijf is 10.2 Gb.als ik afsluit,staat er op windows wordt afgesloten en het bleef zo.ik weet dat er ook een probleem was met windows98 en er was daarvoor een patch.zou dergelijke patch ook bestaan voor win xp professionel.indien ja,zou je deze kunnen geven of pm'en. alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 6 juli 2004 Geplaatst: 6 juli 2004 Windows XP heeft op sommige pc's moeilijkheden om deze af te sluiten.Normaal gebeurt dit automatisch, is dat niet het geval op jouw pc: 1)via configuratiescherm -->energiebeheer-->APM-->(v-tje)zetten bij Ondersteuning voor geavanceerd energiebeheer(APM) inschakelen. 2)via Uitvoeren-->regedit-->Zoek op PowerdownAfterShutdown-->en verander hier d.m.v. dubbelklikken op deze waarde de 0 in 1. Sluit deze af door op OK te klikken. Nu zal de pc automatisch uitgeschakeld worden. Zie ook deze : Windows XP-shutdown & restart-troubleshooting
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen