Ga naar inhoud

[Nokia 9200] Nokia 9200S .Hoe te programmeren.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Men zegt dat je de Nokia ontvanger rechtstreeks op de computer kunt aansluiten.Hoe werkt dit?En hoe kan ik het M.C.kaartje updaten.Wat zijn voor mij de mogelijkheden met een jdm-programmer/En vertel mij aub stapsgewijs hoe ik met de programmer moet programmeren,dus ook hoe ik deze op de computer kan aansluiten.Vr.gr.H.Leppers<P>------------------<BR>H.leppers

Geplaatst:

Het is inderdaad ,mogelijk om de mm9200 direct op de pc aan te sluiten , alleen indien er DVB soft inzit.<BR>Dus met de bdm interface de bootloader vervangen en er een versie van Uli inzetten.<BR>Het is dan mogelijk om de zaplisten ed. direct in te proggen zonder de ontvanger te laten zoeken.<BR>Verder is de mosc te proggen met een phoenix progger , en de id´s dus aan te passen zodat ontvangst van C+ en/of premiere world mogelijk is.<BR>In de dvb soft zit een softwarematige blokker zodat de kaart niet meer uitgezet word. <P>Meer info is te vinden op <A HREF="http://www.dominance.de" TARGET=_blank>www.dominance.de</A><p>[This message has been edited by Tech (edited 30-01-2001).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.