Ga naar inhoud


[Nokia] info over Nokia 9302s


-= [ Appien ] =-

Aanbevolen berichten


In principe is dit een gewone seca doos van Canal + waar dus weinig tot niets mee te doen valt , alleen kijken dus.<BR>Wat betreft de goldcards , die passen er gewoon in mits de juiste soft gebruikt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb hem ook, Maar hier geen enkel probleem!<BR>Gebruik de goldcard en heb verschillende key's (auto en normaal) en allemaal werken ze. Dus weet niet waar dat verhaal weg komt. Het was toch alleen met de orginele card? Die heb ik ook liggen en die werkt niet meer, Maar dat ligt meer aan het feit dat ik niet F 30,- per jaar wil betalen en een uur aan de dure telefoon lijn moet hangen om dat voor elkaar te krijgen.,.,<P>Groetjes<BR>Fixma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nooit, ontvanger is van mijn ouders die hem gebruiken op camping, is zo'n dikke twee geleden gekocht, maar nooit geupdate geweest.<BR>Heb ondertussen wel een nieuwe firmware ervoor gekregen, maar nog niet geinstaleerd.<BR>En het werk dus allemaal nog prima (met GW card).<P>Groetjes,<BR>Fixma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het probleem van de 10 sec op zwart doet zich niet op de canal+ zenders voor, wel op de Spaanse en Franse.<BR>Ik ken 2 9302 dec. die allebei dit probleem hebben, ook willen ze geen zenders meer toevoegen, lopen vast en valt uit.<BR>De decoder is het zelfde als de Strong 8000 (met dezelfde problemen) en die hebben op hun officiele side een update. <A HREF="http://www.strongnl.com/downloads/srt_8000_h_software.html" TARGET=_blank>http://www.strongnl.com/downloads/srt_8000_h_software.html</A> <BR>Ik weet niet of die helpt en of je hem ook op de 9302 kan draaien, wie heeft dit al geprobeerd en wat was het resultaat?<P>Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...